Gå til innhold

Frakt av bil fra Andøya til Oslo


JokerS30

Anbefalte innlegg

har en bil som skal fra Andøya til Oslo. Jeg har ikke anledning til å sette av en helg selv, for å kjøre opp å hente den.

Har snakket med transportfirma i Drammen, men de måtte få bilen til Narvik, som er 30 mil. Selger er ikke overhissig på å kjøre den strekningen.

 

Hva andre alternativer finnes ? Hurtigruta har jeg noe priser fra, men nesten 10 000kr + mva til Tr. Heim, syns jeg var ... nok..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en telefon til en lokal taxi-sentral på Andøya. Kan hende de har en ung sjåfør som kan kjøre den turen mot en liten godtgjørelse +retureisekostnader. Evt et busselskap, eller andre "miljøer" som kjenner folk som kjører bil. Man mister jo litt kontroll med hvem som kjører bilen, men nordlendinger er bra folk og oppfører seg gjerne ordentlig på veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 år senere...
På 10.8.2013 den 21.22, JokerS30 skrev:

har en bil som skal fra Andøya til Oslo. Jeg har ikke anledning til å sette av en helg selv, for å kjøre opp å hente den.

Har snakket med transportfirma i Drammen, men de måtte få bilen til Narvik, som er 30 mil. Selger er ikke overhissig på å kjøre den strekningen.

 

Hva andre alternativer finnes ? Hurtigruta har jeg noe priser fra, men nesten 10 000kr + mva til Tr. Heim, syns jeg var ... nok..

Ska til Andøya denne uke fra Oslo å levere en lift

kan ta med den i retur til oslo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.8.2013 den 21.22, JokerS30 skrev:

har en bil som skal fra Andøya til Oslo. Jeg har ikke anledning til å sette av en helg selv, for å kjøre opp å hente den.

Har snakket med transportfirma i Drammen, men de måtte få bilen til Narvik, som er 30 mil. Selger er ikke overhissig på å kjøre den strekningen.

 

Hva andre alternativer finnes ? Hurtigruta har jeg noe priser fra, men nesten 10 000kr + mva til Tr. Heim, syns jeg var ... nok..

Ska til Andøya denne uke fra Oslo å levere en lift

kan ta med den i retur til oslo

 

ta kontakt med meg på Nr 41315014

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...