Gå til innhold

Air suspension inactive. L322-2004 (172000km)


Goggen

Anbefalte innlegg

Hei, Kjøpte meg en RR. 2004 modell før ferien. Fantastisk bil! Men i forrige uke så fikk jeg opp denne meldingen. Trålet forumet og kom frem til at det måtte være kompressoren som var gått? Fikk ny på døren i dag i fra FF. Montert, men lyset i bryteren er svart, og feilmeldingen er der ennå. Må det diagnose til for å slette meldingen? :blink: Er såpass ny med dette at jeg har ikke kommet så langt å få bestilt dette ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må nok på med diagnose ja.

 

du kan forsøke å ta av batteriet i noen minutter, kan også forsøke fullt rattutslag høyre-venstre (eller omvendt.)

 

Men tror nok det er diagnose som må til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har msv faultmate med full diagnose for single vehicle. Fungerer utmerket hvis ønsker å ha litt mer tilgang enn bare les/slett feilkoder.

 

kan blant annet calibrere opp igjen steering angle + 1000 andre ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diagnose er tingen... Men sjekk (hev bilen til offroad mode) men du går rundt bilen og evt hører etter lekkasjer... Min kompressor gikk i vinter, men da viste det seg at høyre støtdemper foran var lekk og var årsaken til at kompressoren hadde måtte jobbe mer enn vanlig og dermed gått varm eller noe i den duren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diagnose er tingen... Men sjekk (hev bilen til offroad mode) men du går rundt bilen og evt hører etter lekkasjer... Min kompressor gikk i vinter, men da viste det seg at høyre støtdemper foran var lekk og var årsaken til at kompressoren hadde måtte jobbe mer enn vanlig og dermed gått varm eller noe i den duren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Jeg har svingt rattet i fra side til side, men det hjalp ikke. Men i dag fikk jeg min Blackbox MSR10 på døren. Men når jeg plugget den til så fikk jeg bare opp 16 firkanter i skjermen. Har noe her vært borte i dette før? Er enheten ødelagt, eller er det en softwarefeil?

 

Mvh. Arne Georg

RR2004.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koblet på og av. Får de samme sorte firkantene på rekke bortover skjermen.

Er litt skeptisk til å laste ned ny software. Den er jo ny og siste software er jo 2 år gammel. Eller ser jeg feil sted?

 

Mvh. Arne Georg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...