Gå til innhold

Diagnose på Hadeland


eilu

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Har EAS Fault etter en belglekkasje, men nå er alle fire belger skiftet. Lurer derfor på om det er noen på Hadeland eller omegn som har diagnoseutstyr for å få slettet feilmeldinga? Eller som vet om et verksted som har dette?

Endret av eilu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mohagen bil har utstyr. Ellers ville jeg bestil utstyr hos blackbox-solutions eller gratis versjonen hos rsw solutions, men der må du bestille kabel. Bestiller du utstyr og tar turen over til toten kan jeg hjelpe deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hjelp, Mohagan fiksa det. Det er min første bil og jeg er storfornøyd med den etter å ha hatt den en måned! Noen småting som gjenstår å fikse, som f. eks. lekkasje inn på varmeregisteret og flushing av girkassa, men ellers går bilen godt og låter bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen småting som gjenstår å fikse, som f. eks. lekkasje inn på varmeregisteret

 

Det er vel de berømte o-ringene på alurørene inn på varmeregisteret. Det er mange tråder om det temaet. Grei jobb, men litt knot er det jo. Det er noe du absolutt ikke bør vente med.

 

mvh Brage

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det jeg mistenker. Hva er dimensjonen på disse o-ringene? Leste et sted her at det var 22 mm indre diameter og 2.5 mm tykkelse, kan det stemme? Og det haster vel ikke så at jeg ikke kan vente til helga? Følger med på kjølevæska og det er ikke mye som blir borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...