Gå til innhold
LRforum
  • Bli medlem
ØyH

D2 starter ikke, M og S blinker...

Recommended Posts

har rørt litt på ledningene som ligger oppå bakkanten av girkassen, og tror nok det kan være noe brudd der ja, for lampene sluknet og jeg kunne ta påfyllingsrutinen av girkasseoljen som vanlig. Må vel til med en liten skralle med 13mm eller noe for å få den metallbøylen som holder ledningene på plass av, for jeg har ikke sjans til å se hvordan det står til med ledningene uten å få ned disse noe... Har uansett kjørt rundt i hele dag med ny olje på kassen og uten at lysene har slått seg på igjen, og girkassen oppfører seg pent...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du noen ide om hvor lang tid det tar å strippe ned midtkonsollen?

fant forresten en annen tråd om dette her på forumet, og da leser jeg meg litt opp der før jeg går i gang med å ta ut midtkonsollen.

Endret av davidbirger

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Relativt enkelt, det eneste kjipe er å lirke den over håndbrekket, evt løsne håndbrekk wire. Jeg trimmet midtkonsollen min litt så jeg slapp å løsne den. Ellers er det bare noen skruer og ledninger som må løsnes for setejustering, vinduknappene etc.

Sjekk alltid discovery2.co.uk for gode beskrivelser :)

http://www.discovery2.co.uk/diff_lock.html (nesten det samme bare at du ikke skal bytte spak)

Endret av motom

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå