Gå til innhold

Felger


Steinar

Anbefalte innlegg

Jeg har noen sett whitespoke felger liggende, og et sett Disco stålfelger, men jeg tviler på at noen av dem er 7-8" brede... Kan sjekke bredde og offset ved anledning, hvis du er interessert.

Hvor store dekk er det du skal ha på bilen, siden du må ha så brede felger ? biggrin.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noen sett whitespoke felger liggende, og et sett Disco stålfelger, men jeg tviler på at noen av dem er 7-8" brede...  Kan sjekke bredde og offset ved anledning, hvis du er interessert.

Hvor store dekk er det du skal ha på bilen, siden du må ha så brede felger ? biggrin.gif

Både whitespoke og orginale discofelger er vel 7" brede??

 

Har ikke tenkt å h noe veldig breie dekk, men ser i tabeller at både 235/85R16, 255/85R16, 265/75R16 og 285/75R16 er anbefalt med 7" felg (+/- noe avhengig av dekk). Tenkte derfor at jeg skulle dekke de mest interessante dimensjonene med denne bredden. Har ikke tenkt på noen annen dimensjon enn 235, men man vet jo aldri smile.gif

 

Du kan gjerne ta å måle bredde/offset, jeg er interessert i felgene dersom målene er OK. Om felgene bygger litt mer utover enn orginalt, er dette bare en fordel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disco-felgene er 7" - i alle fall iflg merkingen wink.gif Whitespoke felgene ser også ut til å være 7", men det er litt vanskelig å måle nøyaktig når der er dekk på dem rolleyes.gif Det ene settet whitespokes har omtrent samme offset som standard felger, mens det andre settet bygger omtrent 1,5" lenger ut.

Sistnevnte felger har jeg 5 av, de andre settene består kun av 4 felger.

 

... og så glemte jeg selvfølgelig å ta med fotoapparat, men hvis du vil ha bilder av felgene kan nok det la seg ordne i morgen - hvis jeg husker det smile.gif (Distré? jeg? Nei, ikke ikke i det hele tatt laugh.gif )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...