Gå til innhold

Den store LR panserbilde-tråden


Anbefalte innlegg

Her er et bilde fra i går kveld :)

 

1173863_228906347265286_1949709801_n.jpg

 

Ja, jeg vet.. Eplofonen tok ikke så bra bilder i det lyset der, men kunne ikke slenge opp speilrefleks med stativ heller da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En tur innom området ved Reisa nasjonalpark der det fins mange små veier i et utrolig landskap. Som dere ser så er høsten kommet! Glemte helt å ta bilder i litt mer krevende landskap, da var det jo bare artig å kjøre :D

DSCF0042.jpg

DSC00218.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Over 1000 km kjørt i går, med lukket bilhenger, tur/retur Skåne for å hente en havarert BMW til en kompis... Rimelig stolt av discoen når vi kom hjem da ja! :D Snitt på 1,2-1,3 selv med full henger

 

bilde.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å legge inn mitt bidrag til panserbilde

 

Åh, koselige minner, godt å se igjen hundreogtier'n. :)

Ser at bilen har forandra seg litt.

Jeg vokste opp i den der! Praktisk talt bodde i den. Far hadde den de 15 første åra av mitt liv, og vi hadde utallige turer i den.

Ingen annen bil jeg har vært mer glad i.

Når/om du bestemmer deg for å selge den må du love å kontakte meg. :wub: (uansett hvor langt frem i tid vi snakker)

Ble så sur og lei meg når far solgte den, og bare ett år før jeg begynte å øvelseskjøre! :(

 

Bra du tar godt vare på den. Håper den er til like stor glede for deg og barna dine som den var for broren min og jeg. :)

 

Mvh. Erik Iversen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En helt vanlig dag i Setesdalen. Dette var fjerde gangen det var full stopp og dirigering pga veiarbeide.

image.jpg

Forhåpentligvis betyr detat veien blir fin til vinteren!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...