Gå til innhold

Liten winch


terratracker

Anbefalte innlegg

Er det noen som har en slik type winch tilsalgs? Den trenger ikke ha kapasitet på mer enn 900kg. eller mindre. Skal brukes til heve-senkefunksjon på park traktoren min.

Edit: Den minste på bildet nederst til venstre er til å dra båter opp på henger, og er akkurat hva jeg er ute etter. Den har manøverknapp på winchen, men jeg er interessert i andre små wincher også.

 

user posted image

Endret av terratracker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grei nok den, men blir litt stor. Skal ha den under traktoren. RUNE! hadde ikke du en sånn liten tass montert på 88" tidligere?? huh.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte også på Rune, men jeg mener å huske at den vinsjen var liten av krefter, men var dog ikke helt liten fysisk, men Rune svarer vel selv en gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte også på Rune, men jeg mener å huske at den vinsjen var liten av krefter, men var dog ikke helt liten fysisk, men Rune svarer vel selv en gang?

Jeg hadde en sånn liten Superwinch X2 som dro 1100 kg. Men den solgte jeg i fjor. Har nå liggende en Ramsey REP 6000 (2,7 t) overhalingsobjekt. Med nok strøm går den som rakker'n. Litt slitne lagre tror jeg. Men den er like stor som den nye GEW9000 som sitter på Happy nå. Så den er vel litt uaktuell for terras behov.

 

Men han som har den lille winchen er nå ute etter seriebil. Det har jo terra. Kanskje et bytte hadde vært aktuelt. Eller hva Terra? rolleyes.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ha ha.... dry.gif Nei du, her blir det ikke no bytte...Var ute i verkstedet i kveld og tenkte litt.. ohmy.gifblink.gifhuh.gifunsure.gif Jo det er sant biggrin.gif Hvis jeg bruker den 'store' 8000 winchen jeg kjøpte av Frode og henger den bak på traktoren, med en hurtigkobling, så får jeg både winch og bakvekt. Men er redd winchen blir for stor for det lille startbatteriet til traktoren..Skal bare heve og senke snøfres eller skuffe, så det blir kortvarige intervaller for winchen. Fordelen er at den blir brukt nesten daglig i vinterhalvåret.

Er fortsatt på jakt etter "tråsnelle" rolleyes.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en liten sak som sikkert kan hjelpe deg... er på Hamar uten nettforbindelse i 2 uker fra imorgen av.

Ring meg. 915 55 422

Det riktige nr er 91655422

 

Rørleggeren slår til laugh.giflaugh.giflaugh.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kr.4100 var jo en jädrans pris...du veit jo hva du får for den prisen....synd du ikke slo til på en til 900 spenn i vår da, Dagfinn! cool.gif

 

Strømforbruk: Med en 2000lbs vinsj, regn røffly omtrent dette nivået:

Full last/907kg 90Ah

22kg 25Ah

0 last 12Ah

Vekt: tjaa...5 kg?

 

Forøvrig får du jo alltids tak i en slik til £68++ om det skulle være interessant; men for din bruk vil det vel være fornuftig å montere en hi-amp bryter på roret eller dassbordet e.l.:

 

user posted image

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en liten sak som sikkert kan hjelpe deg... er på Hamar uten nettforbindelse i 2 uker fra imorgen av.

Ring meg. 915 55 422

Det riktige nr er 91655422

 

Rørleggeren slår til laugh.giflaugh.giflaugh.gif

ohmy.gif det er godt du følger med hugin laugh.giflaugh.gifcool.gif solen skinner her i dag også cool.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en måte å montere winchen på. Smart også om man ønsker brøyteskjær til å heve/senke på Land Roveren. cool.gif Frode, hvor får jeg tak i denne £68 winchen?

 

user posted image

Endret av terratracker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...