Gå til innhold

Kommer sikkert til å angre igjen en dag...


Rune G

Anbefalte innlegg

http://www.lrforum.com/forum/index.php?showtopic=51638&hl= den bortkomne sønn&st=0 Vurderes solgt for kr 50.000. Ønsker en bil som kan ta meg på lengre turer med "gjengen" og siden det ikke er aktuelt for meg med mer enn en veteranbil må kanskje denne vike plass for noe annet. LR'en er sjelden bra vil jeg si. Garantert rustfri, stått lagret hver vinter siden restaurering i 2001-2003. Knapt opplevd regnvær. Alt ble skrudd i fra hverandre ved restaurering. Eneste som ikke er helt bra er litt slark i styring, hovedlykter bør kobles opp og platearbeid kunne vært bedre hvis du skal ha en platerett bil. Har du en bra 70-talls Range Rover eller en engelsk kabriolet du lurer på å bytte ut kan det kanskje være aktuelt å diskutere byttehandel. PS: Annonsen ble litt rar siden linjeskift ikke virker!?!? Jeg nås på 99555702 eller PM.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, å legge den ut for salg er ikke lett Henning... Men det kan vi jo snakkes om i lunsjen;-)

 

Ombygging er uaktuelt for meg, har ikke hjerte til å "ødelegge" en tilnærmet original serie 1 etter alle timene jeg har brukt på den:-( Men jeg tviler ikke på at det hadde vært gøy med en modifisert serie 1 heller :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt jeg heller,men skal man langt synes jeg det er godt å kunne følge resten av trafikken uten stresset motor og drivverk.

Pinsetur til Nederland med S1 for et par tiår siden huskes godt ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm! Rune da! Hør nå på alle kloke råd rundt deg.

 

Vi er jo mange her inne som har en (eller fler) veteran LR'er stående på lager som vi ikke helt vet hva vi skal med, men heller ikke kan kvitte oss med!

 

Alt har sin tid! Pakk den vekk og finn den frem en gang du har lyst. Koster lite å ha den stående tørt og greit f.eks i en krok på Evjemoen en stund. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv det EvenW sier, da vel. Hør med en forhandler eller et kjøpesenter, du bør minst kunne få 10-15 laken i året. Henvis til tråden her inne om den som står på Bilpaviljongen, så ser de hvor mye interesse det er for gamle biler.

 

Alna senter i Oslo har en Messerschmitt KR200 som får utrolig mye oppmerksomhet, og har stått der i alle år. Det er gode grunner til det...

:)

Endret av LANDreas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg skal takke, men mange kloke råd javisst ;) Men for meg er en veteranbil nok. Egentlig selvpining...men sånn er det. Selvpining blir det også etter en liten kjøretur med 3 fornøyde døtre på 17.mai. "Skal du selge den pappa??? Den er jo oss!". Vel, den er fremdeles for salg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...