Gå til innhold

Land Roger, Part III


Anbefalte innlegg

  • Svar 595
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

6 timer siden, gautes skrev:

Ser knall ut.

Ikke glem snoren...

Det kommer det kommer. Akkurat nå er den bare montert for å få målt opp braketter som skal forbinde krybben til rammen. Før det er på plass er det dumt å ha tau og bli fristet til å vinsje. Intill da får jeg satse på at du redder meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

Det ble snor på vinsjen før Landstreff. Litt gøy hadde vi det også, men fikk ikke prøvd vinsjen.

Har tenkt syndige tanker på om Land Roger skal byttes ut med et nytt prosjekt, men det ser ut til å gli over og jeg er tilbake på planen om videre oppgradering B)

IMG_7495.JPG

IMG_7709.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Kristian Kvart skrev:

Det ble snor på vinsjen før Landstreff. Litt gøy hadde vi det også, men fikk ikke prøvd vinsjen.

Har tenkt syndige tanker på om Land Roger skal byttes ut med et nytt prosjekt, men det ser ut til å gli over og jeg er tilbake på planen om videre oppgradering B)

IMG_7495.JPG

 

Veldig fint bilde. Land Roger er jo steintøff i utgangspunktet. Her enda tøffere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, motom skrev:

Får Land Roger noe luft til radiatoren sin med den vinsjen?? :D

Virkelig flott exmil!!

Takk for komplimenter fra begge!

Det er jo heldigvis litt plass igjen til å slippe forbi luft da.

Det har gått fint til nå på turer både til forumtreff og landstreff, men når du sier det så virker det som han går noe varmere. Jeg trodde det var pga bytte av termostat ved byttte til trimtopp, men jeg får følge litt med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Har ikke skjedd så mye etter Landstreffet, og ikke fått kjørt så mye med Roger’n heller, men å står han i alle fall i garasjen og lukter sau etter et besøk hos Buskerud Antirust. Fikk skryt for tilstanden nedentil.

 

En fryd å få en kjøretur igjen, og nok til at vinterplanene begynner å ta form:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Da er i alle fall bakvegg og tak sparklet opp og klare for lakkering.  Mens jeg venter på varmere lakkeringsvær så skal toppen få nye ventiltetninger for å se om det hjelper på oljeforbruk. 3 stk av tetningene hang i allefall godt oppå stanga, så noe bedre blir det vel. 

Ny eksosmanifold ligger også og venter til det hele skal skrues sammen igjen. 

Går med en litt uggen følelse av at jeg har startet litt seint i år igjen, men vi får se ;)

 

 

227E3A51-A03B-4C3F-BB4E-8114E617C8EC.jpeg

86474954-E6B1-44E6-B6EE-618FD3994ED8.jpeg

DFFA36CF-F23F-4705-92C8-5F05BA0D7C78.jpeg

27911262-69D5-4FB1-88A6-2B8B7CA30BCF.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...