Gå til innhold

Konas nye konebil


Rune Kleven

Anbefalte innlegg

  • Svar 149
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Du må ha den typen som tankkommandøren i Kellys Heroes hadde.

Polstring a la smultring på toppen for å beskytte knollen mot veltebøyla i terrenget.

PS:Skal ikke sladre til Lise om den blir bruk,smultringen,altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

For noen dager siden spurte jeg Rune om bilen min har støtdempere. (Man kan jo aldri være sikker). Han svarte at jo, det har den. Men da han sjekka i går så var det ikke stort igjen av dem.. Så nå ser jeg frem til en "mykere" fremtid. Men jeg lurer jo på hvordan de støtdemperne egentlig var da bilen var på EU-kontroll i mai...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foringene er vel egentlig problemet her. Men med 110' på telleren ser jeg ikke noen grunn til å la være å skifte dempere. Siden foringene er utslitte er nok ikke demperene noe å samle på heller. Og det må da bli roligere å kjøre langs veien når akselen ikke får lov å drive med ettersvingninger etter dumpa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En tung bil har ikke vondt av nye deler; ;) Jeg ville kjøpt orginale som da kan ha sjanse for å overleve 100 k til :)

Men bl a støtdempere har hatt veldig kort levetid de siste vintrene............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersvingninger er en ting som kommer med myke dempere......

 

Men,over til noe helt annet.Dobbelt benektelse bli ja,har jeg lært,ditto samtykke blir nei.

Konas nye konebil

 

Men hva blir svaret her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Makan til uflaks! Skulle bytte støtdempere i dag. Slo på stortromma, nei forresten; -handla Britpart Cellular Dynamic. Det fulgte med gule fine foringer. Trodde de var av nylon, -men det viste seg å være hardkokt eggeplomme!

gallery_177_658_59348.jpg

 

Hva gjør jeg nå da? Har klaga til leverandøren. Men det tar tid å skaffe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...