Gå til innhold

Konas nye konebil


Rune Kleven

Anbefalte innlegg

  • Svar 149
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Filleren! Jeg glemte å spørre om bilen var terrengkjørt.... :P

Nå vet dere at difflock virker og bilen er innkjørt riktig.

Always look at the bright side of life......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinsjen ble solgt til Rossing på Skreia, fangeren husker jeg ikke hvem som kjøpte.

Men det er mange år siden å. Fangeren som står på kjøpte jeg ny og donerte til bilen. Skal tro om det ikke sto Doffen på dørsiden når bilen kom til Leksvika?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ikke leppene som fester kassa til baktraversen vært festa utenpå karrosseriet? Ser av gamle bilder av bilen at de ikke er det, men lurer nå likevel:gallery_177_658_26414.jpg

 

 

EDIT: Søkte og fant. De skal nok sitte der de sitter ja.

Endret av Rune Kleven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hærlig prøvetur igår Rune; kosebil det der. Flott vogn, 5'ern sitter i kroppen enda.....

 

Ganske greie dager dette.... Prøvekjørte to Land Rovere igår og en DeLorean idag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hærlig prøvetur igår Rune; kosebil det der. Flott vogn, 5'ern sitter i kroppen enda.....

 

Ganske greie dager dette.... Prøvekjørte to Land Rovere igår og en DeLorean idag...

 

DeKoren.... En guttedrøm. Nå ble jeg misunnelig

Endret av Joakimp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...