Gå til innhold

Billeg bærbar datamaskin ø.kj


radovan

Anbefalte innlegg

Min gamle Toshiba har knelt. Treng nygammal laptop til nett-TV og Spotify.

Skal brukast permanent tilkopla TV og stereoanlegg og stå i eit møbel. Kan derfor vere stygg som nøkken, evt. ha dårleg skjerm o.l.

Må ha operativsystem, trådlaus nettilkopling, fungerande VGA eller HDMI-port for kopling til TV, fungerande USB-port til trådlaust tastatur/mus og fungerande lydsystem, nok til å kople til 3,5mm jackplugg.

Elles ingen spesielle krav anna enn at apparatet må takle NRK nett-TV. :)

 

 

Edit: Eit pluss om eg får tak i ei slik lita fillegreie, ei slik med 10-toms skjerm eller kva det no er. Mindre maskin treng mindre plass.

 

Edit2: Kan gje Toshibaen min i byte om nokon er masochist. :lol:

Endret av radovan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greentech.no Der kjøper jeg alt datautstyret til bedriften. Garanti får du også...

Ser veldig bra ut, men ser ikkje ut til at ein kjem under tusenlappen iallfall. Hadde håpa å kome litt under der i det minste.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Det forstår jeg, men det er vel i utgangspunktet en PC radovan er ute etter. En Chromecast erstatter jo bare kablingen fra PC til skjerm. Tror heller ikke den lar deg vise f.eks skrivebord på skjermen, kun innhold fra enkelte programmer.

 

Når det er sagt, så synes jeg det er kult at Google kommer med en løsning som dette for hjemmestreaming av f.eks film, og særlig til den prisen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

No er vi bikka august. Tru om denne dukkar opp snart?

I påvente av desse nymotens greiene har eg utsett kjøp av brukt bærbar, men er det sikkert at dei kjem til landet innan rimeleg tid?

 

Er dei lanserte i Statane?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...