Gå til innhold

Nytt ratt, 110


krokansjefen

Anbefalte innlegg

34 til 38 cm. Du kan kjøpe et ferdig med boss fra Mountney, eller boss fra Ebay og plukke ratt som du vil fra forskjellige produsenter.

Bilteme har et ratt jeg skal kikke på, 34 cm. Litt mindre enn mitt blankpolerte Mountney som kanskje fortjener og bli dekor på veggen snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 in. er det jeg har på hånden. Greit nok det motolita-rattet, men jeg er ikke begeistret for designen. Nav er bestilt på nett, modelltilpasset.

Det rattet jeg har på hånden har ca +95 offset. Spekulerer på om dette vil gjøre det for høyt, altså for nærme personen bak rattet. Noen innspill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd mountney ratt og det er av dårlig kvalitet,bøyer seg. Felgimport har momo ratt og boss som bygger lite til landrover. Bra kvalitet og grei pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Moutney skinnratt og boss i Defenderen. Synes selv det bygger litt for mye ut, men har nå hatt det i tre forskjellige biler så det er bare sånn :). Veldig fornøyd med komforten på det. Tror mitt ratt er 15".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset, men jeg finner kun boss opptil -97 mod?

 

Se på linja over. :)

 

Der står det før 1991 og etter 1998.

 

Det vet jeg passer fordi bosset på Terjes 1990 RR passet på min 02 Defender. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et nytt Sparco ratt du kan få til "forum" pris hvis du ikke har funnet deg et alt.

Rattet var egentlig tiltenkt Disco'n men tror ikke jeg får godkjent det med tanke på at det sitter airbag i orginal rattet.

Det følger med horn knapp til senteret hvis du vil montere det.

 

Her er noen bilder av det.

IMG_0131.JPGIMG_0130.JPGIMG_0129.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...