Gå til innhold

Range Rover SPECIAL 2013 - i ny form


robertsoevik

Anbefalte innlegg

  • Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Her er det bare å stille!

Range Rover som hvilket som helst annet LR produkt.

 

Tradisjonelt har det kun vært oppstilling på p-plassen ved Marche i Vestby.

I år gjør vi først det, ca en halvtime/45min, så tar de som har lyst til det den rolige veien til Son, dvs Pepperstad Skog siden, innlagt en og annen avstikker, for så og avslutte med å kjøre gjennom Son samt parkering litt syd for sentrum. Kjøreturen er på ca 2 mil, og tar nok 50min med avstikkerene.

 

Oppmøte Vestby kl 1400.

 

 

her er et bilde fra 2010, i tillegg var det og en P38 samt ca 15 Defendere/Seriebiler/Discoer og Freelandere.

 

RRSpecialVestby2010smallfile-red50.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må du gjøre Munken - prøve å fikse en samkjøring fra Oslo?

 

Det hadde vært gøy, sikkert flere som hiver seg på om det avtales en tid og et sted…

 

Spørsmålet om møteplassen skal være «praktisk» (bensinstasjonen i Lørenskrysset) eller «Spektakulært» - (Midt på Rådhusplassen)...

 

PS - går noen av avstikkerne om Kjøvangen?

Endret av munken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det bare å hive seg på, dette blir spenende.!! Jeg har aldrig opplevd liknende i Norsk Land Rover Klubb sammenheng. Eller er det noen der ute som kan fortelle????

Det hadde vært gøy, sikkert flere som hiver seg på om det avtales en tid og et sted…

 

Spørsmålet om møteplassen skal være «praktisk» (bensinstasjonen i Lørenskrysset) eller «Spektakulært» - (Midt på Rådhusplassen)...

 

PS - går noen av avstikkerne om Kjøvangen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gallery_4288_544_12538.jpg

 

 

Etter Nattsafari-arrangementet blir det som å hoppe etter Wirkola med helgens RRS arrangement!

 

Men, værvarselet ser fantastisk ut, tyve garder og sol, så jeg er sikker på at Vestby, Pepperstad Skog, Kjøvangen og Son viser seg fra sin beste side!

 

Oppmøte cirkus 1400 - som vanlig - på Parkeringsplassen til Marche restaurant (Vestby Nord).

 

Vi lodder stemningen der hvem som vil være med på kjøreturen sydover (landeveien, eike alleer etc)), så avklarer vi om vi tar utloddinger, publikumspriser etc der, eller i Son.

Planlagt avreise sørover er ca kvart på tre'ish.

 

Den annonserte Camel Range Roveren kommer, denne var en Management bil i 1987 Madagaskar, som er nok grunnen til at den holder seg så bra, og etter det jeg vet er det nok første gang en av disse er i Norge.

Dekksparking og inspisering blir både i Vestby og Son. Det finnes tre, fire andre i Europa, men disse er enten motorløse, på bukk eller svært slitt - og ugjenkjennelige.

Den amerikanske var sist sett på Haiti...etter at den hadde vært i Afrika en lang stund......men, det blir mange Camelhistorier for de som kommer.

 

Det blir felleskjøring fra Oslo - kommer tilbake til dette, evt send meg en pm, eller mail: robert (at) rangerovermonteverdi.com

 

Rallyplaques (i plast) samt deltagerklistermerke (5 år UV garanti, på innsiden av glass) kommer sammen med et slags program/kart. Disse koster 100,- inkl her er også mulighens et lodd for utloddingen av ett eller annet.

 

Det blir også "Reist lengst" pris til den Range Roveren som har kjørt lengst for å komme til treffet.

 

ALLE LAND ROVERE er hjertelig velkommen, og det er nok Rally plaquer til alle som ønsker, har vel igjen en 45+ stk :)

 

Kommer nok tilbake med mer etterhvert, i alle fall; Marche Restaurant i Vestby (nord) kl 14:00 lørdag!

 

VELKOMMEN!

 

http://www.lrforum.com/forum/uploads/gallery/album_544/gallery_4288_544_312808.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...