Gå til innhold

BMW R100GS -88


radovan

Anbefalte innlegg

For å svare på nokre spørsmål:

 

Ikkje strøken!

 

Den originale ståltanken og den mindre styrekåpa har eg liggande. Har og to sidekoffertar, men den meir omfangsrike Siebenrockpotta gjer det vanskeleg å få den venstre til å passe og eg har brukt softbaggar (hundrelappar på Biltema).

Har og litt andre dingsar liggande, dekk, bagasjebrett osv.

 

Sykkelen har vore eigd i årevis av eit petimeter før meg, har perm med massevis av kvitteringar.

 

170000 km på ein BMW er ikkje samanliknbart med same stand på ein japsesykkel, dette er meir som ein bil på den måten.

 

Treng ei ny pakning mellom forgassar og flottørkammer.

 

Bra dekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan anbefale disse syklene. Jeg har selv en R80 GS Basic, grove, men, uslitelige. Har selv kjørt 6 måneder i Midøsten med denne, ikke et feilslag på denne turen. Skift olje av og til og du har en evighetssykkel :), billige deler er det også. Disse gamle BMW'ene er som LR, får alltid deler til de (en vesentlig forskjell er at alt virker på disse ;) ). Mvh -Kai

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var akkurat ut ein tur og såg på BMW'en. Motoroljen var ny i haust og batteriet var kopla frå, men sykkelen var litt støvete og såg ut til å kjede seg. Det var luft i dekka og bensin på tanken (med kanskje ein halv prosen totaktsolje, grunna svimete omgong med bensinkannene i haust).

 

Drenerte forgassarane, kopla til batteriet og starta opp. Fyrte på første slaget. "Bombombombombombombom", sa han til meg før eg putta i innmaten i potta.

 

 

Og vips har eg lyst til å trekkje salet. Denne gir eg iallfall ikkje bort. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steike Erling, denne var flott. Må være nydelig å ligge i godt flyt på grusen med. Har du prøvd å legge den ut på http://otc-mc.org/ evnt FB gruppa deres?

 

Hadde jeg ikke hatt for mye som jeg har skulle jeg gjerne kjøpt den. Har hatt 80, 1100, 1150 og nå 1200, og det er noen flotte maskiner.....

 

Edit; la den ut på OTC på FB.... håper det er OK. Der er det folk som vil ha sånne.....

Endret av siglis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er heilt greitt med litt reklame. :) Må ikkje - og har ikkje lyst til å selje - og tenkte ting skulle få utvikle seg litt sjølv. Eg må venne meg til tanken sjølv...

No skal eg sjå det an litt og sjå om det blir noko respons, og etterkvart vurdere om eg skal hive han til ulvane (Finn). ^_^

 

Kona synest ikkje eg skal selje, for ho trur eg kjem til å angre. Kor godt ho kjenner meg! :wub:

 

Første gong eg køyrde denne sykkelen hadde eg ein Honda XR600R frå før og eg og han som skulle selje BMW'en bytta syklar og køyrde ein tur på humpete grusvegar. Eg kunne nesten ikkje merke den ekstra tyngda til BMW'en i høve til XR'en. Når ein køyrde på asfalt var det derimot stor skildnad i favør Tyskland.

I rein terrengkøyring blir han i tyngste laget, riktignok. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke selg Erling, du vil angre!! Beklager annonseringa.

 

Har du noen flotte veier vi kan sladde rundt på i Hornindal? Ellers så kan vi jo treffes på Bukkerittet i august? Flere medlemmer her er ivrige gruskærer.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke selg Erling, du vil angre!! Beklager annonseringa.

 

Har du noen flotte veier vi kan sladde rundt på i Hornindal? Ellers så kan vi jo treffes på Bukkerittet i august? Flere medlemmer her er ivrige gruskærer.....

Uff, eg angrar allereie, eg. :lol:

 

Seriøst, viss eg får god betaling skal eg klare det, men eg vil kjenne meg som han med dei 30 gullpengane.

Viss eg må fire mykje på prisen trur eg det får vere, for då blir eg Judas utan betaling og det er berre trist. :rolleyes:

 

Det er mykje grusvegar her, og hovudvegen er ei asfaltert steinrøys... Då er det godt med terrengsykkel.

Du får ha det kjekt på Bukkerittet. Eg kjem meg neppe på noko slikt første ti åra... men viss du kjem hit kan vi køyre LR og mc til krampa tar oss!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør på kona.

Jeg har hatt 2 hjulinger fortløpende siden jeg var 12.

For endel år tilbake solgte jeg uten å kjøpe en ny en uten fruens samtykke.

Det gikk ganske nøyaktig 14 dager før ny 750 var på plass.

Dog savner jeg den gamle 370n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suzuki 370SP

 

Ah (har googlet)... det var jo en sånn jeg kjørte opp på,... *dunke hode* blush

 

Eller liker jeg GS'ene til BMW. Den Radovan skal selge ser jo bare helrå ut.

Jeg lånte en 1150 Adventure i halvannen uke, og den var helrå. Jeg vil heller ha en slik enn en nyere 1200 Adventure. Den gamle er litt mindre raffinert, har et distinkt "klonk" nar man girer fra første til andre, og er -som Radovans sykkel- omtrent rensket for alle elektroniske greier og computere som kan havarere på de helt nye GS'ene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sidan eg tydelegvis ikkje skal selje sykkelen min likevel (nåja, men det sit laaangt inne, får la forsynet råde ei stund) kan eg opplyse om at eg såg ein SP370 på Finn i haust. Eg ser sjeldan på syklar til over tjue tusen, so derfor var han nok rimeleg. Den var borte etter ein dag eller to, og sidan har eg ikkje sett slike til sals.

 

Kunne godt tenkt meg ein, men då må eg selje noko og vips - der møtte eg meg sjølv i døra, gitt. Igjen! :lol:

 

Sjølv om BMW'en er topp til sitt bruk trur eg at eg må avregistrere han og setje han bort eit par år viss eg ikkje skal selje, for eg kan ikkje drive på med å betale årsavgift og forsikring (billeg, riktignok - 800,- kr) på noko som går fem dagar i året.

 

Når ungane mine er blitt større får eg kanskje køyrt meir sykkel. Eg kjøpte ein billeg Suzuki GS1100GK med sidevogn til barnebruk, men våren kjem aldri i gong i år. Hadde tenkt meg ein liten tur i dag, men veit ikkje om det er for surt ute enno.

 

 

Edit: Ligg visst ein SP til 28 tusen på Finn no. Jøp og kløp.

Endret av radovan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har de gått opp i pris :(

Men da jeg egentlig ikke skulle selge fikk jeg et så godt tilbud over den tidens markedspris at jeg bare måtte.

14 km kjørt året før hjalp også på avgjørelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan anbefale disse syklene. Jeg har selv en R80 GS Basic, grove, men, uslitelige. Har selv kjørt 6 måneder i Midøsten med denne, ikke et feilslag på denne turen. Skift olje av og til og du har en evighetssykkel :), billige deler er det også. Disse gamle BMW'ene er som LR, får alltid deler til de (en vesentlig forskjell er at alt virker på disse ;) ). Mvh -Kai

Hadde jeg ikke hatt for mye som jeg har skulle jeg gjerne kjøpt den. Har hatt 80, 1100, 1150 og nå 1200, og det er noen flotte maskiner.....

 

Kunne tenkt meg å overhale forgassarane, men er usikker på kvar ein kjøper deler. Dvs, eg finn amerikanske nettsider som handlar med Bingforgassarar som skal brukast på småfly med Rotaxmotor.

Men norske sider som har greier til Bing CV 64/40/og nokre tal til og som er berekna på BMW er det lite av.

 

For den del kunne eg vurdert nye gassarar om dei ikkje blir for kostbare (det blir dei nok).

 

Kvar kjøper de deler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I og med at alle,og undertegnede, skryter så mye av GS'ene må jeg, som vanlig, ta på meg rollen som fandens advokat (ref Nils).

 

I sommer kom jeg nesten inn til Kvitesjøen i Russland (via Kusamo i Finnland) før girkassa tok kvelden på 1200GSA'n. Haika med en russer i kassevogn (med GSA baki) til Murmansk, deretter til Kirkenes, og så reiste GSA med Hurtigruta (jeg var for ung til å være med) og jeg med fly heimattatt.

 

Flotte sykler, dog med barnesykdommer. De er tross alt kun noenogtredveårgamle.....

Endret av siglis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne tenkt meg å overhale forgassarane, men er usikker på kvar ein kjøper deler. Dvs, eg finn amerikanske nettsider som handlar med Bingforgassarar som skal brukast på småfly med Rotaxmotor.

Men norske sider som har greier til Bing CV 64/40/og nokre tal til og som er berekna på BMW er det lite av.

 

For den del kunne eg vurdert nye gassarar om dei ikkje blir for kostbare (det blir dei nok).

 

Kvar kjøper de deler?

 

BMW R90S ble levert originalt med DellOrto forgassere. De var ikke så dyre i gode gamle dager, og det er en veldig god forgasser. Du kan jo sjekke om de har noe som passer/kan bestykkes til surkålfreseren din.

 

I og med at alle,og undertegnede, skryter så mye av GS'ene må jeg, som vanlig, ta på meg rollen som fandens advokat (ref Nils).

 

I sommer kom jeg nesten inn til Kvitesjøen i Russland (via Kusamo i Finnland) før girkassa tok kvelden på 1200GSA'n. Haika med en russer i kassevogn (med GSA baki) til Murmansk, deretter til Kirkenes, og så reiste GSA med Hurtigruta (jeg var for ung til å være med) og jeg med fly heimattatt.

 

Flotte sykler, dog med barnesykdommer. De er tross alt kun noenogtredveårgamle.....

 

Siglis, det var unødvendig å ta sykkelen hjem til Norge for reparasjon. Du kunne lettvint funnet en gearkasse der oppe, Russland kryr jo av delesykler. BMW, Ural, Dnepr, er ikke det samme greia??? :D :D :lol: :lol: :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

BMW R90S ble levert originalt med DellOrto forgassere. De var ikke så dyre i gode gamle dager, og det er en veldig god forgasser. Du kan jo sjekke om de har noe som passer/kan bestykkes til surkålfreseren din.

 

 

 

Siglis, det var unødvendig å ta sykkelen hjem til Norge for reparasjon. Du kunne lettvint funnet en gearkasse der oppe, Russland kryr jo av delesykler. BMW, Ural, Dnepr, er ikke det samme greia??? :D :D :lol: :lol: :P

 

Joa Are, du er inne på noe der, men de som sitter med visum og slikt har ikke samme syn på tid som vi har.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at du forblir eier av et BayerischeMøkkaWerk :)

Det har eg ikkje sagt, men eg har ikkje hoppa ned frå gjerdet enno. Må seie det var oppløftande at kona var skeptisk til sal, men ho veit vel at lastenes sum er konstant. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...