Gå til innhold

Ombygging fra varebil til 5-seter - D3


Potifar

Anbefalte innlegg

Eg bygget om min disco 3 08 mod til 7 seter 12 juli da Denver 10 år da. Der eg viste bilen gjekk det som smurt. Ingen spørsmål om noe airbag eller noe. Han sjekka bare at setene var bolta fast i golvet med alle boltene så tok han en drøss med bilder. Hadde bestilt skiltene på forhånd så det var bare for meg å skru di på med engang :) gjett om eg bar glad da eg leser om slike historier om biltilsyn som er vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble tidligere i tråden referert til det som trenges for å bygge om til 5-seter. Ser ut for at linken nå er død.

"

Her er oversikt over delene du skal ha bak:

 

12128_1205608704.jpg

"

Er det noen som har en oversikt over hva som skal følge med en varebil for ombygging av D4 til 7-seter?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
På 11.4.2013 den 8.24, Bernt-Inge skrev:

Her er oversikt over delene du skal ha bak:

 

12128_1205608704.jpg

 

 

Delenr funner du på Lrparts.ru og delene kan bestilles fra britcar.com eller lignende nettsteder :)

 

Hei

 

Er det mulig å laste opp dette bildet på ny?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det 5 seter du skal bygge om til?

Bygde om min til 5 seter i desember. Det jeg trengte var:

EAS500023 - Bakre gulvplate i bagasjerom (samme som Range Rover Sport L320)

LR021310 - Fremre plate i bagasjerommet

EPE500144 - Høyre brakett i bagasjerommet

EPE500154 - Venstre brakett i bagasjerommet

LR019620 - Isoporkasse til verktøy under gulvet

I tillegg er det "pyramiden"/braketen i midten bak setene som Hanslr nevner lenger oppe her som er i metall med et plastdeksel rundt. Pyramiden og brakettene, og isoporinnlegg fulgte med løst i min, men begge gulvplatene manglet. Kjøpte en brukt fra en RRS og en ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...