Gå til innhold

Baksete - hvor få tak i


jakobsen

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg skal sette inn bakseter i min Defender 2004 110. Fra forrige eier fikk jeg med de sidestilte benkene, men bare et av baksetene. Det er en 60/40 deleing på andre rad. Har vært i kontakt med div forhandlere av deler men fått til svar at disse ikke er å få tak i lenger. Noen som har en idé om hvor jeg kan få tak i, evt om det er andre kombinasjoner av seter som også blir godkjent når den skal bli personbil?

 

Legger ved bilde av det setet jeg mangler.

 

Takker og bukker for hjelp

 

baksete_2.jpg

Endret av jakobsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte med CWS, de kunne ikke levere seter. Men har nå egentlig bestemt meg for å sette inn seter med høy rygg uansett. Noe med trygghet osv. Er det noen som har erfaring med Exmoor trim sine Classic High back seter? Bruker de rammen fra orginalsetene eller kommer de med egnt system? Og hvor handle det? Prøvd å få tak i Erik Winther, men ikke lykkes enda. Får prøve igjen senere i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte mine Exmoor Recline bakseter (2 høye og halvhøyt midtsete). Natt og dag ift det originale "mikke mus" baksetet :) Du kjøper alt sammen komplett med understell fra f.eks John Craddock eller Paddocks. En bonus er at det nye understellet flytter baksete ca 5 cm lenger bakover mot lasterommet så det blir altså litt mer plass til både passasjerbein og bakovervendte barneseter om det er et behov. En enda bedre løsning er å kjøpe de nye originale baksetene :) I alle tilfeller en "ny" bruksvennlig og tryggere bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk denne mailen fra Craddoc i februar da jeg ville bestille ny seterekke.

Hello Mikael,

 

The seat frame/recliner kit you require to change the seats from 60/40 to individual seats are no longer produced by Exmoor Trim. They have redesigned the 2nd row seat frame kit and it is currently undergoing testing. They hope to have it available for production in 3-4 months.

 

Your best current option is to see if you can find a complete set of used seats/frames, There are often sets on ebay, we can then supply new high back seats to fit these frames.

 

 

Regards.

Jon Vale | John Craddock Ltd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreldra mine har en 110 som fortsatt er registrert som varebil. De har ingen planer om å sette inn setene som fulgte med for å sette inn på rad nummer to fordi de trenger plassen i lasterommet. Bilen deres er en 2001 modell, Setene står på loftet i original innpakning.

Er det dette du trenger ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...