Gå til innhold

....feil forum post


EvenW

Anbefalte innlegg

  • Svar 348
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Men apropo tulletråd, da må jeg bare spørre dere gutta om noe (dette er da den kvinnelige halvdelen av Lene&Martin): er det en eller annen policy blandt dere LR-gutter at det ikke skal hilses på damer bak rattet på en disco? Hver tirsdag brummer jeg til Melum på trening med godbilen og hestehenger og møter alltid en eller annen LR og strekker hånda tidlig opp i været for å melde min interesse for det møtende vidunderet, men hilser noen? NEI DA!! Men når gubben kjører samme strekket når jeg er passasjer, ja da hilser folk! WTF????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men en fremmed kvinne som hilser, så tør ikke mannfolk hilse tilbake hvis kjærringa er med... ^_^ Blir for mange spørsmål av det...

Been there, done that! Don't have the tshirt! Den fikk jeg flagrende om ørene....! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det vil si at uansett hvor tydelig min lille hånd stiger til vèrs, så vil jeg ikke få noen hilsner tilbake? Men da synes jeg deres kjerringer burde sette seg mer inn i herligheten med å eie en LR-bil (eller RR) for jeg føler bare stolthet og ære når min gubbe hilser på andre kvinner bak rattet på en så æreverdig bil. Så det så! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...