Gå til innhold

Valgets kvaler...


krokansjefen

Anbefalte innlegg

Dette blir omtrent som å nappe pappa i bukseleggen og spørre men.......... blush

 

Bil 1: Defender 2001, 200k km, normalt velholdt, 9 seter. 120.000 riksdaler

Bil 2: Defender 2006, 100k km, normalt velholdt, 2 seter, 200.000 riksdaler.

 

Hvilken bil er mest fornuft i å kjøpe? Er det store forskjeller på disse to årsmodellene?

Jeg har ikke hatt Def før, men SKAL ha nå... Så en av disse blir det..

Hint, tips og forståsegpåere ønskes i denne tråd... ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde fått 2006mod ned i 180, og kjøpt den.

Hadde det vært 2002mod så kanskje. (det er ikke varme i frontrute på 2001mod, og en annen dæsj, ikke for at det har så stor verdi i penger, men i daglig bruk, viktig)

 

Jo en ting til, kjør dem, og finn ut av hvem du liker best, det finnes ikke to helt like. (en påstand)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk førstegangs reg i norge på 2006 modellen. Bakseter kan du sette i siden. 2006 mod har også ecu som kan omprogrameres uten fysiske inngrep. Mulig 2001 mod også har det men er litt usikker. Dt var en ecu forrandring rundt 2001/2002.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel ikke unormalt å ha TO Defendere da..... -_-

Furien mener jeg har for mange biler allerede, så de to burde i allefall vært i samme farge for å ha hatt en mikro-sjanse til

å lure henne.. :huh: Og de to som er listet er desverre ikke det.... :(

 

Noen greier seg med 2. ;)

 

Har du sjekket ut ADI sin 06 modell?

Er ikke den solgt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke så vidt æ vet..

Var en sammenblanding oppe i topplokket mitt tror jeg.. Har funnet trådn din, og ser med en gang at det er drømmebilen.. Men da får jeg jo ikke bygget den opp selv.... Men håper jeg kan bruke din som "mal"? :) (For det er den sorte med gule felger vi prater om....?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en sammenblanding oppe i topplokket mitt tror jeg.. Har funnet trådn din, og ser med en gang at det er drømmebilen.. Men da får jeg jo ikke bygget den opp selv.... Men håper jeg kan bruke din som "mal"? :) (For det er den sorte med gule felger vi prater om....?)

 

Denne har alt som koster masse penger, det er resten du bygger selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...