Gå til innhold

5 kant piper !


Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hvor man får tak i 5 kant piper ?

Skulle hjelpe en kompis og bytte klosser og skiver på en Peugeot 106 og der satt jamme kaliperene skrudd fasat med 5 kant skruer. Vi måtte telle sider noen ganger før vi skjønte hvorfor vi ikke fant noe verktøy som passet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet hvor man får tak i 5 kant piper ?

Skulle hjelpe en kompis og bytte klosser og skiver på en Peugeot 106 og der satt jamme kaliperene skrudd fasat med 5 kant skruer. Vi måtte telle sider noen ganger før vi skjønte hvorfor vi ikke fant noe verktøy som passet :-)

 

Wtf? Kaliperne på 106-fjørbeina mine er festa med helt vanlige 19mm, hvis jeg ikke husker galt. Iallefall 6-kant.

 

Sært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Noe sånt som dette var det jeg trengte.

http://www.ebay.com/itm/Bendix-Girling-Brake-Pentagon-Socket-Bit-Set-3pc-/310297544605?pt=UK_Hand_Tools_Equipment&hash=item483f2cc79d

 

Det løste seg med og sveise vanlige muttere oppå og bytte de ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 kant? Nå har jeg sett det å :blink: jeg var foresten borti 8 kant muttere på jobben i dag. Det vart litt vel mye trykkleif på det korte innlegget

Endret av Kong_zuki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...