Gå til innhold

motom

Anbefalte innlegg

Søndag 26. mai 2013 arrangeres det første av forhåpentligvis mange "GEO CHALLENGE"!

 

Vi håper på en variert dag med orientering mellom poster i vakre og spennende omgivelser i og rundt Spydeberg og Askim. Etter orienteringen vil vi samles for grilling og premieutdeling. Det blir lagt opp til sosiale og underholdende aktiviteter for de som vil og det legges vekt på at dette er et familievennlig arrangement. Sett av dagen og ta med kart, GPS, kartlesere, grillmat og godt humør. Velkommen!

 

Følg med på http://geochallenge.boxofprojects.com

 

Anders Venold og Arild Hokstad

NLRK avd. Østlandet og LRF

 

 

 

Når: Søndag 26. mai, kl 10:00

 

Hvor: Spydeberg/Askim området. (Vi kommer til å legge ut eksakt oppmøtested på hjemmesiden uken før treffet.)

 

Hva må jeg ha med meg?

  • Vi anbefaler at du har med en GPS. Det vil være mulig å delta uten men da er det ikke sikkert du vil finne alle postene. (Tomtom eller tilsvarende.)
  • Du må ha med to små gjenstander (verdt ikke mer enn kr.50, dette er mest for barna) til å legge igjen på geo-cache postene.

Hva bør jeg ha med meg?

  • Grillmat/drikke
  • Co-pilot/kartleser
  • Godt humør

Hvem kan være med?

 

Vi ønsker alle avdelinger av Norsk Land Rover Klubb og medlemmer av LRForum.com velkommen. Du må stille i et Solihull produkt men hvis det ikke er mulig så ta kontakt så kan vi diskutere det. Det er et familiearrangement så ta gjerne med resten av familien!

Endret av motom
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 187
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Jeg er med! :)

 

g4_challenge_land_rover.jpg

 

Vi kan vel nevne at vi fortsatt er i tidlig planleggingsfase og at vi vil oppdatere tråden og hjemmesiden fortløpende. Anders og jeg er initiativtakerne, men vi mottar uvurderlig hjelp av folk fra forum og klubb.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får litt god gammel camel trophy vibber her. Skulle nesten hatt en geo challange sticker til dette arangementet. Hadde sett barskt ut på bilen. Søndagen er satt av -på tide å møte opp og delta i miljøet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle krokansjefen kjøpe katta i sekken og den slipper ut på treffet er det en mulighet å få skrudd litt i området.

Høres bra ut! Får ta med hagla for sikkerhets skyld, da er det bare å finne en låve og gjemme avrettelsen bak om det blir for ille.. -_-

Det positive er jo at der er kamerater i området med seng til låns, og forøvrig kort vei hjem.. ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...