Gå til innhold

Bluetooth til telefon i Disco 3


LR3Bråthen

Anbefalte innlegg

Du må sikkert oppgradere til nyere bluetooth. Chocolademan i Oslo og Kaldevass i Bergen. Evt kjøpe fra England, du sender inn din gamle og får oppgradert tilbake. På min 2007 går det STORT SETT av seg selv så lenge bluetooth er aktivert på telefonen når jeg starter bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha prøvd 1212-koden (tror jeg det var, eller var det 2121) uten å lykkes, fant jeg en oppskrift på disco3.co.uk. Hadde mobilen med bluetooth på da jeg startet opp bilen og koplet til med koden 0000. Siden har den koplet seg automatisk hver gang. Tror det var omtrent slik jeg gjorde det, men det ligger som sagt en tråd på disco3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På min 2007 går det STORT SETT av seg selv så lenge bluetooth er aktivert på telefonen når jeg starter bilen.

 

Samma her. Om BT ikke er aktivert, og jeg aktiverer når bilen allerede er i gang, så må jeg pair'e "manuelt" (men uten koding).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for råd/tips :)

Da må jeg nok ta en oppdatering på BT. Er dette noe som blir oppdatert hvis en bruker siste SW i LR'n?

 

Et annet spørsmål: får feilmelding på luftfjærer 30 sek etter hver start. Kjøpte meg en faultmate fra BBS,

Å den sier at det tar for lang tid å få kalibrert/pumpa inn luft. Hva kan være feil da? Bilen siger ikke eller er skjev på noe vis..! Bare den vanlige justeringen som kommer når bilen blir startet.

Endret av LR3Bråthen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bytting av software i moduler, det er 4 filer som skal opp og det tar ca 50 minuter. Strømkilder bor benyttes ellers kan det bli problemer senere.

 

 

Glen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...