Gå til innhold

Konkursbo Metallverksted


Jan R.

Anbefalte innlegg

Har kjøpt opp et konkursbo med diverse verktøy fra et metallverksted. I første omgang så har jeg endel store kombinasjonsnøkler som er fra 22m til 41mm som kanskje er av interesse for noen her?

 

eller løse momentnøkler i diverse Nm.

 

Kanskje for litt spesielt interesserte, men masse Okuma, Sandvik Coromant og Kennametal dreieverktøy. Endel verktøy for fresemaskiner og boremaskiner. Er det noe du er ute etter så har jeg det muligens. Litt mye og ramse opp her og nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kan ta bilder av det. Er på hytta nå, er her jeg har verksted og har fått med meg endel opp hit. Kan ta noen bilder av det til imorgen. Resten har jeg hjemme i Lørenskog og skal få tatt noen bilder av det når jeg kommer hjem.

 

Var endel morsekon bor ja. Men tenkte å ta vare på dem selv. Er mulig det er endel av samme diameter som er til overs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...