Rico Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Fra annonsen: http://www.finn.no/f...nnkode=39802590 Altså 30 km etter oljeskiftservicen så skifter de motor? Sikkert tilfeldig, men noe spesielt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vidar S Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Det betyr at de tar ansvar og ikke skjuler noe, og det må vel være bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chocolademan Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Eller dårlig reklame for Valvoline Synpower 5-30 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hillestad Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Eg kjøpte en varebil, renault master hos disse gutta for ca 4 år sia. De påstod at bilen hadde full service historikk og 8 gode hjul. da den kom m hurtigruta til Florø så eg at de var 4 gode dekk og 4 dårlige. Det manglet og en hovedservice. Etter en uavhengig gjennomgang på verksted ble alt ordnet, de betalte ut for 4 dekk og en service Så mest sansynnlig bare en glipp at eg ikke fikk nøyaktig nok info. Så fra min side ingenting å utsette på de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gautes Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Et godt verksted er de som tar tak i feil og fadeser og retter opp uten krangel og advokat. Mennesker gjør feil.Mekanikere osv. er også mennesker. Fortsett med å bruke dem, gutter.Og gi dem rosen de fortjener. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fogga Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Når jeg hadde en defekt EGR ventil på min, så sjekka de bare at det var garanti på den så fikk jeg den nye rett i hånda. Og måtte bare komme tilbake med den defekte når jeg hadde bytta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sfinx Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Eller dårlig reklame for Valvoline Synpower 5-30 Eller tok de feil og fylte på litt lokal 96%??? Hørt at den er like tykk der oppe !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rico Skrevet 13. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2013 (endret) Da konkluderer vi med at dette er god reklame for Bil i Nord For øvrig enig i at et verksted som rydder opp i feilene sine uten noe tull er et verksted man skal bruke. Edit: Ikke sikkert at det er Bil i Nord som har gjort feil her i det hele tatt når jeg tenker meg om, for alt jeg vet kanskje kunden ville etterfylle et par dl olje og glemte å skru på lokket Endret 13. februar 2013 av Rico Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.