Gå til innhold

Trøbbel med "view new content"?


Stig

Anbefalte innlegg

Knappen "view new content" virker ikke.

 

Siste post jeg får opp der er fra kl. 00:05 i natt, men det er jo vitterligen kommet inn posteringer etter dette.

 

Samme på mobilen.

 

Hva skjer? Eller rettere sagt; hva er det som ikke skjer?

 

 

EDIT: Hmmm... merkelig. Min egen post (denne altså) får jeg opp på listen, men ingenting imellom ovennevnte og denne...

Endret av Stig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som det er problemer med databasen (igjen). Fikk feilmelding når jeg postet nå i morges. Jeg har også sett mange dobbelt og fler-postinger :)

Edit: jeg PMer Steinar og co :)

Endret av CaspianBlue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og i og med at databasen ikke oppdaterer nye/siste posting i en tråd (selvom alt kommer med) så får man heller ingen varsler på de trådene man abonnerer på, virker det som. Men det er jo litt hyggelig å sveipe innom jevnlig og sjekke hva som har kommet til av nye postinger, da ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

 

Det vil si jeg tror at jeg ikke får postet på forumet ... Kommer rett på en database error-side og hverken views eller posts blir oppdatert på tema, kun på hovedsiden (siste aktivitet). Når jeg går inn igjen har posten likevel kommet med. Puzzig! :wacko:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lagde en tråd i Disco-forumet for noen dager siden. Det kan jo hende at absolutt ingen har vært inne og sett på den, men da er det vel mer sannsynlig at det er tellefunksjonen som ikke henger med. Slik det ser ut nå er det nemlig ingen som har vært inne på den og det er ingen svar. Ingen svar er jo strengt tatt ikke så oppsiktsvekkende, men at ingen har vært inne å kikket på den en gang finner jeg litt mer besynderlig :wacko:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...