Gå til innhold

Reservehjul D3 mangler - er det et standardhjul som de andre 4?


grenness

Anbefalte innlegg

Jeg kastet et blikk under min relativt nyinnkjøpte D3 forleden, og så da at reservehjulet var borte.

Jeg har "varslet" forhandler og forventer at de ordner opp i denne mangelen, men kan noen fortelle meg hva det er som skal henge der?

Er det et fullverdig dekk på lettmetallfelg, eller en billig-løsning på stålfelg eller slikt?

 

Mvh

Christopher

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fleste er fullverdi, noe importert biler har space saver.... det er ikke vanskelig å stelje en slik fra en D3 hele, noen vare venner over ponden vet mye om.

 

Sjekk at heisen fungere, og at det har ikke vært sveiet inn uten last, dersom det er gjørt, det heisen boss. Gjett hvordan jeg vet det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk jeg hjelp av en forumvenn til å sjekke via chassisnummeret, at min opprinnelig ble levert med "full size spare wheel" - de andre hjulene den ble levert med var 19" så da må jo også dette ha vært 19".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...