Gå til innhold

Hvor er rammenummeret....1993 Vogue


Steinar

Anbefalte innlegg

Har fått en liten utfordring mht rammenummeret på min RRC. Hadde bilen på EU kontroll, og kontrolløren sa at rammenummeret var utydelig og ta jeg skulle ta en tur til biltilsynet for å få slått inn nytt numer. Hav vært der i dag, og de finner ikke noe nummer....

 

Jeg har heller ikke sett noe særlig på denne bilen, og vet ikke hvor eksakt rammenummeret skal være. Har forstått det slik at det skal være ett eller annet sted foran høyre bakhjul. Hadde vært fint med informasjon om eksakt hvor det skal være, slik at jeg kan se om jeg finner det. Regner med at det kan bli litt av en runde dersom jeg ikke finner det :(

 

Informasjon/ bilder mottas med takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sjekket litt på nettet og der står det at det er innpreget foran høyre framhjul. På Vogue, derimot, står det at det er innpreget på crossmember foran høyre bakhjul. Hvorfor det skal være forskjell på Vogue og andre modeller vet jeg ikke...

 

Stamped on the right hand side chassis member forward of the front spring mounting turret

RANGE ROVER Classic with Vogue body (not sure about NAS County) has chassis number stamped in rear/passenger cross member (in front of rear wheel)

 

I vognkortet står det nevnt at rammenummer er innpreget foran høyre bakhjul.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet informasjon i verkstedhåndbok om to mulige plasseringen:

 

1: Foran høyre framhjul, mellom de fire boltene som servosnekke er festet med.

 

2: Bak på utstikker foran høyre bakhjul.

 

Da får jeg håpe at jeg finner rammenummeret på ett av disse stedene i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...