Gå til innhold

Retro Defender.


Anbefalte innlegg

Herlig ratt!

Jeg tar gjerne ett sånt :)

 

Men jeg må si jeg stusset mest på sidespeilene jeg...ser ut som de er rappa fra en Audi...

 

Når det gjelder hekken, så var det voldsomt så ryddig og fint det ble der uten det idiotiske hengerfestet (jordankeret) de fleste av oss kjører rundt med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finest bakfra, skrev jeg på facebook. Nå liker jeg den best inni.

 

Jeg synes ikke fronten var pen! Det blir ikke retro bare ved å klistre på en look-a-like serie III-grill.......

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finest bakfra, skrev jeg på facebook. Nå liker jeg den best inni.

 

Jeg synes ikke fronten var pen! Det blir ikke retro bare ved å klistre på en look-a-like serie III-grill.......

;)

 

 

Eller som Nene Overland gjør, skriver retro på bilen så ingen skal være i tvil hehe..

 

retro4.jpg

Endret av pesto_trader
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Retro? Går det an å kalle ting retro når ein ikkje tar inn at eitt einaste av dei gamle særprega? Kor vart det av reservehjulet på panseret? Den delte frontruta? Dei galvaniserte detaljene? Skyvevindauga?

 

S3-grillen var jo det første teiknet på at ein vektla utsjånad framfor funksjonalitet. Det første teiknet på forfall.

 

 

________________________

Hilsen ein som kan steike pølser og flesk på grillen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...