Gå til innhold

Defender TD5 selges


Skandsen

Anbefalte innlegg

  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

En tur til Oslo er ikke langt:-) Har 4 ordinære sommerdekk på alufelg, ikke mud men med greit mønster. Har kjørt på piggdekk, men punkterte på ett og får ikke tak på nytt i dimensjonen 265/70 R16, (noen som har?) men de står på svarte modular felger. Ser at jeg ikke har noe tlf. nr. her. 40038624. Dere får bare ringe:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Sant nok det. Kjører nesten 50 000km i året, det gjør at man ønsker å korte ned reiser så mye som mulig :P. Balja blir brukt den, og tunnelen er også veldig praktisk. Litt langt å kjøre for å "se" på bil var vel poenget :). For å handle går det lettere. Du bor 10 minutter unna meg Vidar S, jeg bor i Eidsberg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, mistet en av kjøpskandidatene i dag. Tar det på min kappe, har nok fulgt for lite opp og sendt for lite info. Men det er fortsatt mulighet for en god handel. Har kjøpt meg ny bil nå og er snart avhengig av å få solgt denne. Det åpner vel for skambud snart. :) Trond 40038624

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...