Gå til innhold

6x6 i Norge


Atle Arntsen

Anbefalte innlegg

Planen er å forsøke å få norske skilt på den ;)

Så er spørsmålet skal jeg la den fortsette å være Brannbil eller det jeg aller mest har lyst til ta av kassa bak og gjøre den om til dobbelcabin med pickupkasse bak ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten teaser

Sorry - er en flash-video, så iphone/ipad-brukere må enten finne en PC, eller vente til jeg får lagt ut html5-støttet video.

Endret av finnarne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Erstatter kjøretøyforskriften for alle nye biler og tilhengere etter 15. september i år. Biler som er produsert før denne datoen godkjennes etter den gamle forskriften."

 

Blir nok en stund å vente for de fleste av oss dødelige, men ser frem til å kunne skaffe seg en britisk 'one off' bil! Jeg tolker det som om dette vil være mulig, høres jo utrolig ut. En billig kit-car vil det jo da være muligheter for slik jeg ser det? Dog ikke en du kan bygge selv, men en som er ferdig med gyldig MOT?

 

Beklager trådkupping, dette emnet ortjener nesten en egen tråd!

 

Grattis med ultratøff bil forresten!!

 

 

Edit: Jeg er også dødelig

Endret av valvolainen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...