Gå til innhold

Nye vinterhjul discovery 3


vegardgb

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg tenker på å bytte ut mine 19", 6-eikede landroverfelger med 17" felger på vinter. Vurderer bfg mud, seipet med pigg på kantene i dim 265/70R17. Noen som har tanker om dette, for og imot?

 

Var ute å kjørte litt vrien snø her om dagen, og lavprofil er ikke akkurat oppskrift på god fremkommelighet.

 

Tenker selge 19", helst med piggdekkene som en pakke, nokian hakka 5, de er selvsagt brukt, men langt fra oppbrukt. Noen som har peiling på hva det er mulig å få for dette? Kanskje til og med noen som er interesserte i å kjøpe?

 

På forhånd takk :)

 

vegard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en veldig dårlig erfaring med mud dekk og is på Defender (riktig nok ikke seipet eller pigg) kompound er hardt.

 

Jeg hadde 2 guffen opplevelse med 18" piggfri på D3.

 

Kjøre selv på 245/??R17 hakka 5 pigg, vet andre har gått ned til 235 på 17".

 

Kjøre mer på dårlig fjell vei som oftest våt i bunn av dalen og snø på toppen av fjellet med en våt isete overgang, her fungere hakka 5 bra.

 

Felg og dekk kan selges på Finn.no prisen varriere mye så det er bare å legge ut med en pris du kan levere med og se om du få napp.

 

Glen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...