Gå til innhold

Hjulmuttere til Disco 3


ksskaret

Anbefalte innlegg

Har lagt over til vinterdekk på min 2006 modell i dag. Jeg brukte en elektrisk muttertrekker på mutterene. Til min forundring opplevde jeg at mange av mutterene kilte seg i den 22 mm pipa. Prøvde også andre piper, men med samme resultat.

 

Her må det kjøpes nye muttere før sommersesongen, gikk derfor inn på

FF sine sider og fant at det finnes 2 typer muttere for aluminiumsfelg til originale D3 felger. En versjon opp til 8A450459 og deretter en annen versjon.

 

Hva er forskjellen, er den nye typen solidere ?

 

mvh

Knut Simen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Takk for bra informasjon. Wrington mutterene fremstår som et meget godt alternativ tross pris.

 

Knut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dem fra Wrington er ikke dumt.

 

OEM kan skaffes for rundt Kr 1800,- ferdig fortollet inn i landet.

 

Wrington vil jeg tippe ca 2800,- ferdig fortollet inn i landet.

 

Glen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

En oppdatering på denne posten, jeg endte opp med å kjøpe ett sett med muttere fra Wrington . Rask levering og super kvalitet ! Vil absolutt anbefale Wrington muttere når de originale må byttes ut. Fikk forøvrig en mutter som "skiva" ikke satt fast på, tok dette opp med ham. Han sendte sporenstreks en ekstra i posten :) En mann å stole på :)

Endret av ksskaret
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pokker! Har akkurat "investert" i et helt nytt sett med originale swelling shit-mutters :(

 

Til tross for at de originale koster GBP 2,49/stk (Brit-Car.co.uk) vs GBP 12 blir det nok Wrington neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...