smejan Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Godtfolk! I ettermiddag stoppet ikke kompressoren for luftfjæringen når jeg slo av tenningen. Den gikk og gikk (og gikk og gikk) helt til jeg nappet ut reléet i sikringsboksen i motorrommet. Den startet ikke når jeg satte det tilbake. Senere i kveld var jeg en kjapp tur på Runes, og da oppførte den seg som normalt - altså ikke noe tull. Har noen opplevd noe tilsvarende? Burde jeg begynne å grue meg til noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LANDreas Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Det er det jeg alltid har sagt: Runes ordner alt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lafterolf Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Kan det være dårlig kontakt på en sensor eller sviktende sensor? Står de skeivt vil kompressoren justere selv etter tenning er avslått, og kanskje tror bilen den er sigen på en side? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LANDreas Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 (endret) Eller en lekk belg? Har bilen vært skjev på belgene? Høres egentlig bare ut som om reléet hadde hengt seg. Time will show. PS Jeg har belger på lager, dersom det skulle skje noe med dem. Har ofte litt annet også, så spør gjerne. Er vel 3 minutter trilling fra deg ned til meg. Endret 5. november 2012 av LANDreas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smejan Skrevet 5. november 2012 Forfatter Del Skrevet 5. november 2012 Fantastisk, takk for alle tilbakemeldinger! Har ikke opplevd bilen som skjev på belgene, men kommer jo til å holde et øye med dette fremover. Takk for tilbud, LANDreas - skal ikke se bort fra at det kan bli aktuelt å komme en tur nedom en dag :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LANDreas Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Det er som regel når bilen blir stående bitte litt skjevere enn rett det lekker, hvis det er lekkasje i belgene. Hjertelig velkommen til litt dekksparking og evt. en kopp kaffe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frode Haaland Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Les av feilkoder. Sjekk om begge sensorer har fornuftige verdier på output test. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.