Gå til innhold

Kaffetreff, Mo i rana, f,eks Bimbo veikro?


vha

Anbefalte innlegg

  • Svar 132
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Hmm

Merkelig format

 

Garminformat: N66 17.506 E13 35.166

 

Er det med innlagt garminsafari der den midtveis foreslår ferge via Hemnes? ;):D

Innimellom får gpsen anfall og blir litt vel kreativ . .. . sikkert noe som går.

 

Men er vel bare å se etter x antall engelsk bil parkert utfor garasjen vil jeg tro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der var flatt batteri konstatert, har pr nå desverre ikke lader, og heller ikke en å få lånt før i morra en gang . .

Start ble det ihvertfall ikke så sånn er det, men står nå med vifte inni for å bli is/dugg/kondensfri på rutene.

 

Må vel parkere nede ved veien jeg og siden jeg kommer med feil bil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha ha, forumtreff men ingen kjører LR. Tim Patric venter på styrestag, brodern er kjip og vil ikke regge før etter nyttår,Vidar fri for batteri, Ragnar venter på cranck sensor. Jeg får kanskje ikke låne bilen da kona skal på nattåpent.... :lol: . Jaja dette ordner seg nok alikevel B) .Stay B). :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha ha, forumtreff men ingen kjører LR. Tim Patric venter på styrestag, brodern er kjip og vil ikke regge før etter nyttår,Vidar fri for batteri, Ragnar venter på cranck sensor. Jeg får kanskje ikke låne bilen da kona skal på nattåpent.... :lol: . Jaja dette ordner seg nok alikevel B) .Stay B). :D

 

 

Terje har to LR på gården + en annen lekker engelsk sak :) så det blir et innslag av LR iallefall

Håper cranksensor kommer idag så det blir en RRtur innover B)

Endret av RagnaRn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel blåst kaffetreff.

TeRRje stilte med nyshina garasje og vafler

ikke mange blant de fremmøtte som kjørte LR til treffet, men da er jo forbedringspotesnialet enormt :D .

 

Trivelig kveld som må gjentas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen bilder :

 

IMG_0405.jpg

 

Da var vi i gang :)

 

IMG_0408.jpg

Engelsk i ulike former

 

IMG_0418.jpg

 

 

IMG_0417.jpg

 

IMG_0415.jpg

Inspeksjon i alle varianter

 

IMG_0423.jpg

Lurer på om "noen" fikk behov for ny bil gitt :D

 

IMG_0425.jpg

Og alle var enige om at det var en god ide

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når skal vi ha neste treff?

3 ukers varsel så alle har rukket å kjøre i stykker, bestille deler og skru sammens? :D

14 dagers varsel er vel ikke så dumt, spøk til side så er det jo flere som jobber skift.

 

Gøy var det å få sett både biler og folk utenfor forum, over jul men før påske kansje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...