Gå til innhold

Mekanisk vinsj


vassbø

Anbefalte innlegg

Har en mekanisk LR vinsj med uttak fra transferkassa . Sittet på en seriebil .

Skal være komplett men uten vaier . Er med krybba som sitter mellom rammevangene .

Er det noe av interesse her ? blir ikke solgt for knapper og glansbilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, hvis denne passer S2a og den er komplett med inn/utkobling av transfer, så øker jeg til 4500 med forbehold om at selger gidder å sende den nordover.

Avbildet winch passer SII / SIIa med 4-syl motor. Den vil ikke passer seriebil som har clutchslavesylinder på venstre side pga at den kommer i konflikt med mellomaksel. Ei heller bil med onetonkasse pga annet uttak bak på gearkasse. Det skal også være med et eksosrør som er har en liten bøy på for å gå klar av mellomakselen. Montasje ellers er forholdsvis enkel. På bildet mangler forresten de kraftige krkene som hektes under ramma i bakkant av winchramma.

Endret av TorsteinR
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig , er ikke nøtt til å selge Har lagringsplass enda , men ville se om forumfolket vil verdsette vinsjen . Var beregnet å sette den på 1010 men har slått fra meg tanken pga 1010 hadde ikke vinsj montert da den tjenestegjorte hos NVE Tokke . Den som verdsetter den riktig får kjøpe den :)

 

Spør du meg er dette gi bort pris for denne vinsjen. Min selges garantert ikke for den prisen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...