Gå til innhold

landRover 10" 1979 SELGES


Per Andreas

Anbefalte innlegg

Selger min LandRover 109". For å si det rett ut: "Anfallet har gått over".

EU-godkjent til Juni 2013. Eneste mangel var at 2 foringer måtte skiftes. Kjørt ca 50 mil etter EU. Galv. rustfritt understell. Bilen ble totalrestaurert i England for omlag 4 år siden og har kjørt lite siden da. Lite terrengkjørt etter restaurering. Motor gått ca 130.000 etter overhaling (før rest.). Ny clutch, nye clutch sylindere i år. Glødeplugger slitt, men funker bra om en gløder ei stund. Må 'kinne' litt. Sommer/Vinter hjul m. pigg. Karosseri er i aluminium. Forbruk omlag 1,2 ltr pr mil. Kan gå på frityroljeblanding. Noen deler, repsett og pakninger følger med. S/hv hjul.

Der er en 'klang' lyd i kassa ved lavt turtall. Den var der når jeg kjøpte bilen for 3 år siden, og den er der ennå. Aner ikke hva det er, men lyden forsvinner når jeg trykker inn clutchen og /eller øker turtallet. En kyndig venn av meg sa det ikke var noe å bry seg om dersom den forsvant ved å trykke inn clutchen.

 

Har mistet interressen og ønsker å cruise på E18 med en sedan el.l.". Ring om det er noe. tel 99017886 e.post perringberg@gmail.com

 

BUD OVER kr 35000,- vurderes som seriøse.

 

mvh

Per

DSCF4454.JPG

DSCF4455.JPG

DSCF4456.JPG

DSCF4457.JPG

DSCF4458.JPG

DSCF4459.JPG

DSCF4460.JPG

DSCF4461.JPG

DSCF4462.JPG

DSCF4463.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg ikke. Kan ikke se noen steder hvor det sitter igjen blå farge.

 

Øhhh? Torpedoveggen og innersiden av skjermene ser da veldig ut til å være marine blue, om enn noe falmet. Eller var kommentaren ironisk? ;)

 

Sammenligningsbilde:

 

RRR154R-061.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øhhh? Torpedoveggen og innersiden av skjermene ser da veldig ut til å være marine blue, om enn noe falmet. Eller var kommentaren ironisk? ;)

 

Sammenligningsbilde:

 

RRR154R-061.jpg

Øhhh? Torpedoveggen og innersiden av skjermene ser da veldig ut til å være marine blue, om enn noe falmet. Eller var kommentaren ironisk? ;) Sammenligningsbilde: RRR154R-061.jpg
Jo du har rett. Har aldri reflektert over det selv tidligere. mvh Per
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...