Gå til innhold

1997 Defender 300 tdi


Pederover

Anbefalte innlegg

  • Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Jeg avla Lorden et besøk i ettermiddag. Istedenfor å gjødsle kunstgjødsel prioriterte han (og kona) å montere treesliders på "Deefor"!

20130723_205623_zpsc6bce393.jpg

Til gjengjeld fikk jeg prøvekjøre softdashen hans! Behagelig vogn B) Takk for kaffe, cola og småbrød (og JATAKK til ferjefri vegforbindelse mellom Sunndal - Surnadal...!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 3 måneder senere...

Må skifte styreledd. Ringte Ship-o-hoi, de var utsolgt(!), men hadde denne som jeg kunne få tilsendt gratis da forrige kjøper mente den ikke passet og sendte den i retur. :huh:

Mitt spørsmål til menigheten blir da: Tror dere dette er rett delenummer til Defenderen? Orker ikke å plukke ned den gamle slitte bare for å finne ut at denne ikke passer...

20140201_171250_zps500e9e70.jpg

B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Den satt gitt:

20140227_2159542_zpseffd0533.jpg

Men etter flere timers jobb i grava sammen med Knuso smalt den av! Og med ny bremselyspære ble Defenderen godkjent for 2 nye år gitt! :)

 

Og her skulle det vært bilde av ei ihjelkappa droparm, men det sletta jeg gitt.... blush

Det blir muligens lagt på wolf-felger i løpet av dagen ja! Piggdekka er jo fullstendig nedslitt; de har jo ikke vært i kontakt med snø denne "vinteren"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det pleier aldri å slå feil for meg.

I morgen skal jeg tenke på å ta ut MCn og pusle litt.

Da snør det hvite filler dagen etterpå og jeg slipper å legge om til sommerhjul ennå.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Mener ladingen er litt lav, det har den egentlig vært siden jeg byttet ny dynamo på høsten 2012. Lader ca 13,5 V. Jeg har denne regulatoren montert i motorrommet, dog ikke koblet til noe. Vil det hjelpe å koble til denne, og i tilfelle hvor skal jeg gjøre det?

Regulator_zpsi5dxdkzr.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...