Gå til innhold

Tre-Blink Aktivering D3


kjetiljy

Anbefalte innlegg

Jeg var innom lokalt verksted for å få aktivert tre-blink funksjon i går (2005 modelle D3). Det ble koblet opp med Autologic, og riktig menypunkt funnet. status var "disabled", og dette ble endret til "enabled" før endringene ble lastet inn. siste sjekk av systemet viser nå at funskjonen er "enabled".

 

Men det funker ikke :huh: !!

 

Noen som har lignende erfaringer, og tips til hva som er feil??!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde med min Faultmate MSV2 Extreme, enkel flashing og vipps så er det treblink. Kontakter du en som har Faultmate med flerbruker lisens kan du få gjort det på bilen din. Kaldevass har vel fortsatt dette. Alternativt er å anskaffe deg en selv, men 10 tusen for tre-blink er vel kanskje mye hvis man ikke ønsker å bruke dianoseenheten til å gjøre andre oppgraderinger/softwarevedlikehold. Vurderer du det kan du bla få: Nav on the move, telefonkontaktliste i displayet på Radio, klokke i instrumentcluster, resette girkassen fra learningmode, nullstille service meldinger, fjerne feilkoder, justere lys, viskerintervall og mye mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar og tips!! Dæven jeg har lyst på en slik MSV2, men det er litt dyrt for mitt begrensede behov.. i følge fruen :(

 

Hør med Chocolademan, han har MV i Oslo region. G

 

Jeg prøver meg på en PM til Chocolademan, så får vi se:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fint juletre. Fikk et snev av julestemning faktisk.

 

Litt tungt å erkjenne at 2005mod ikke kvalifiserer for "nyere biler" lengre..

 

Enig. Min 2006 begynner også å bli gammel.....

 

Dog - dette med tre-blink..... Golfen vår har det. Og jeg kjenner på ingen måte at denne funksjonen er noe som skulle få meg til å sette himmel & jord i bevegelse for å få "aktivert" på D3'en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..... Folg bak må tro jeg er gal :wacko:

Du kjører jo LR, så du er gal. Du også. :D :D :D

 

Jada, jeg vet det var stygt gjort. Kunne bare ikke la det være. Unskyld...... blush

 

3 blink er ikke savnet, om en er vandt til å kjøre gamle biler. (eldre enn 2007).

SW oppdatering gir også noen andre funksjoner som kan være greit å ha. ;)

Behøver jo ikke aktivere alle mulighetene i oppsettet.

Endret av Jarle F
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hva er galt med faktisk å slå på blinklyset ordentlig? Vi skal da vitterlig blinke minst fem ganger / åtte sekunder før vi endrer kurs...?

 

...eller ender vi til slutt opp som audioter som nedlater seg til å blink en gang etter utført manøver?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er galt med faktisk å slå på blinklyset ordentlig? Vi skal da vitterlig blinke minst fem ganger / åtte sekunder før vi endrer kurs...?

 

...eller ender vi til slutt opp som audioter som nedlater seg til å blink en gang etter utført manøver?

 

Eneste jeg tror jeg bruker mine 3 blink til er ut av rundkjøringer.

Er nok ikke skikkelig vant med 3 blink funksjonen enda nei... for oftest er jeg for hard på spaken, og venter i spenning på at det skal gå av av seg selv, noe det selvfølgelig ikke gjør. Da er den eneste muligheten å rikke vilt på rattet/svinge som en gal, slik at det slutter og blinke. :P

Endret av Leoparden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...