Gå til innhold

Mellomaksel Dobbelknute Td5, Flens For Samme - Girkasseende


isvikane

Anbefalte innlegg

Alle Defer med 300tdi og td5 motor har lik lengde fra fordelingkassen og frem til framakslingen, uansett om det er en 90-110 eller 130.

 

@ Atle, din 200tdi har litt lengre mellomaksling enn 300/td5 bilene, så du må nok ha en spacer slik som jeg linka til litt lengre oppe i tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle Defer med 300tdi og td5 motor har lik lengde fra fordelingkassen og frem til framakslingen, uansett om det er en 90-110 eller 130.

 

@ Atle, din 200tdi har litt lengre mellomaksling enn 300/td5 bilene, så du må nok ha en spacer slik som jeg linka til litt lengre oppe i tråden.

 

Dette høres ut til å være en god oppsummering av det hele. Jeg kan legge til at vår OneTen er hevet ca 2". Det nevnte mellomstykke har jeg nok lest om en gang, men det var fullstendig borte fra minnet før Roar nevner det her.

 

Og som nevnt over, mellomakslingen som selges her er en original fremre mellomaksel for Disco2 td5

 

For min del mistenker jeg bakre mellomaksel til å være årsak til de relativt beskjedne vibrasjoner jeg opplever under belastning rundt 70 km/t. Ny slik er i alle fall bestilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...