Gå til innhold

The Range Rover Project


Erik Iversen

Anbefalte innlegg

Var litt varme i sola i dag og da ble det fornuftig å ta turen ut når en først var på hjemlige trakter! :)

 

Lett forefallende arbeid. Justering av dør, indre dørhåndtakmekanisme og vindusheis. Ny midlertidig sidespeil fra Biltema montert. Har andre planer for speil i framtida. Har originale 2-dørs-speil, men disse skal ikke på. JW Speaker ble byttet ut med nye originallykter fra delehylla. Oljebehandlet igjen også her mens fronten var av! Fanger lakkeres nok tilbake til rett farge mot sommeren! :)

Generell rydding bak i bilen. Har enda et ikke-fungerende håndbrekk nå før Eu-kontrollen i mars, men har ikke mer tid denne gangen. 

IMG_20200202_151102.jpg

 

IMG_20200202_151217.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
20 timer siden, SiggenRRC skrev:

Får henge meg på kjøring med dere en gang! Spes etter at Classicen er ferdig, send meg gjerne beskjed om hvor /når :) 

 

 

Det må vi få til! :) Blir jo enda enklere og, etter at jeg har flyttet tilbake til Østlandet igjen om ikke så alt for lenge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Erik Iversen skrev:

 

Det må vi få til! :) Blir jo enda enklere og, etter at jeg har flyttet tilbake til Østlandet igjen om ikke så alt for lenge. 

Skulle dere ikke være i Stavanger en stund?

Ønsker meg en pen RRC som søndagsbil, må bare pusse opp låven først så jeg har inneparkering til den. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.2.2020 den 21.35, iknutis skrev:

Skulle dere ikke være i Stavanger en stund?

Ønsker meg en pen RRC som søndagsbil, må bare pusse opp låven først så jeg har inneparkering til den. :)

 

Planen er å være her i 12 til 18 mnd, til fruen er ferdig med kontrakten sin. 6 måneder har allerede gått, så tiden flyr. :)

Vi var så heldige og kjøpte oss hus hjemme i hjembygda for bare et par-tre uker siden. En stund til flytting uansett, men kortene for framtida er delt ut. Gleder oss til å flytte i eget hjem. Mer egnet for LR-hobby er det også. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Erik Iversen skrev:

 

Planen er å være her i 12 til 18 mnd, til fruen er ferdig med kontrakten sin. 6 måneder har allerede gått, så tiden flyr. :)

Vi var så heldige og kjøpte oss hus hjemme i hjembygda for bare et par-tre uker siden. En stund til flytting uansett, men kortene for framtida er delt ut. Gleder oss til å flytte i eget hjem. Mer egnet for LR-hobby er det også. :) 

 

Grattis  med hus. Det blir nok kjekt ja :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, telindnor skrev:

 

Grattis  med hus. Det blir nok kjekt ja :)

 

 

Takk for det, Terje! 

Dette er utsikten fra terrassen og ned til Mjøsa. Kan nok ikke annet enn trives her. Skiløypa går 10 meter fra inngangsdøra også. Gleder oss til overtagelse :) 

 

045_2105697542.jpg

4 minutter siden, iknutis skrev:

Gratulerer med hus! Digg å flytte ‘hjem’, det gjør jeg i år også. :)

 

Takk for det!

Det er liksom greit å komme "hjem" etter 7-8 år i andre deler av landet. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, lafterolf skrev:

Gratulerer med hus. Nydelig utsikt da!:)

 

Andre deler av landet kommer til å savne ditt lange vesen. 

Takk, det var jo hyggelig det Rolf! :) satser på minst 2 LR-turer i året for å delta på de flotte turene til Midt-Norge! Trondheim er jo ikke så langt unna egentlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...
31 minutter siden, Erik Iversen skrev:

Spørs om jeg burde slutte å bruke bilen offroad om dette blir standarden også i Norge..... :huh:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=177731115

 

115_2084380185.jpg

Man kan bli litt svett kjenner jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Adventure skrev:

Man kan bli litt svett kjenner jeg.

 

Ja, man kan i hvert fall ikke finne på å selge. :)

 

33 minutter siden, jorgenht skrev:

Så denne dukka opp på Finn. Stiv pris? :blink:

 

Ja, prisen er selvfølgelig stiv. Dette er ikke en suffix-modell fra tidlig 70-tallet heller. 

Men prisene har jo de siste årene gått oppover... Har sett andre RRC i disse prisene også, og de forsvinner jo fra Finn etter hvert. Om de faktisk blir solgt vet jeg ikke. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Erik Iversen skrev:

 

Ja, man kan i hvert fall ikke finne på å selge. :)

 

Lure på hva prisen på en Disco 1 blir:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...