Gå til innhold

1997 110 300 tdi


Pederover

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
  • Svar 174
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Nei, det er fjøset og løe. :) Tilpasset hestedrift og høytørking, så det er både lavt under taket og god trekk! Garasjen står bak "Deefor", eller mer et redskapshus. Det er heller ikke oppvarmet nei. Har planer om å dele inn en "portavdeling" der grava er og isolere litt, men...€£Kr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

På sidan mot motorn och en bit upp sitter en lång skruv med låsmutter (min mutter är märkt med gul färg) som är fullgasstopp. På andra sidan pumpen, snett under och trångt, sitter en likadan skruv. Den kan du skruva in och öka tomgångsvarvet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lavt tomgangsturtall eller dau å kjøre?

Lavt turtall ja

 

Lorden kan, men rører aldri en skrue på denne bilen etter forrige fadese...

Ha-ha! Ta det med ro; du har nok å skru på nå!

 

På sidan mot motorn och en bit upp sitter en lång skruv med låsmutter (min mutter är märkt med gul färg) som är fullgasstopp. På andra sidan pumpen, snett under och trångt, sitter en likadan skruv. Den kan du skruva in och öka tomgångsvarvet.

Tack! Skal sjekke det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Deefor" fikk fjerna reservehjulsfestet i dag, så nå er det en fryd å åpne/lukke bakdøra! Blir vel swing-away til sommeren. :)

20130213_141657_zpsb5ebc30f.jpg

Ellers er det planer å få på 255/85 på Wolf etter påske :rolleyes: Da blir det 5 BFG AT 235/85 på Boost til salgs...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå...jeg vil også ha sånn :)

Flott bil og nyyydelig farge :wub:

Fine seter du har i baksetet. Er det Defenderseter? Har stort sett bare sett lave seter bak, evt. lavt sete i midten, men de der så jo helt topp ut.

Har du noen bilder fra inni bilen?

 

hilsentoniasomharsyktlystpådefender

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk B) ! Defenderseter ja:

bakseter_zpsf74d801c.jpg

De er hevet 5 cm i forkant slik at det blir bedre benplass og utsikt. Midtseteryggen legges lett ned når junior sitter på, slik at det både blir ekstra utsikt for han og meg.

Dette er den mest praktiske/artige/stilige bilen jeg noen gang har hatt! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, de setene så jo enda bedre ut enn jeg ville tippet. Og at ryggen i midten kan legges ned også...Nå ble ikke lysten mindre... :unsure::):wub:

Er benplassen slik at voksne kan sitte tålelig greit bak, eller går knærne i ryggen på setet foran selv med den justerte vinkelen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Kjørte til Flakk for å hente stæsj til Lorden, og som takk fikk jeg denne flotte grinda! B) :

20130612_155314_zpsdb991dc8.jpg

Takk til Rolf og nevø for god hjelp! I morgen blir det tur til Elverum for å laste inn mer deler, så videre til Rødberg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk B) ! Defenderseter ja:

bakseter_zpsf74d801c.jpg

De er hevet 5 cm i forkant slik at det blir bedre benplass og utsikt. Midtseteryggen legges lett ned når junior sitter på, slik at det både blir ekstra utsikt for han og meg.

Dette er den mest praktiske/artige/stilige bilen jeg noen gang har hatt! B)

 

Hvordan vil disse smarbeide med evt. dogguard e.l. Vurdere denne sorten sjøl, men har grind mellom baksetene og bagasjerommet for tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det Forumske norske navn på omtalte kontrapsjon tror jeg blir etablert, som Peder har vært førstemann til å sette på trykk, som "hengetut" ja. Fant den i plastikk på mudstuff.co.uk. Viktig å tenke på etter det Ronny sa; om du er borte i ei buske med metallutgaven kan du rive hull i skjermen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...