Gå til innhold

Honda XL eller Yamaha XT?


AreM

Anbefalte innlegg

  • Svar 156
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Jeg har aldri sett to Elefanter til salgs samtidig på FINN. Og den er kanskje sexy? Fine linjer i alle fall. Nedover i Europa stiger de i pris. Her er min uten sidevesker, bare treningsbagen bakpå.

20190827_214434.jpg

20190827_214453.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan si at om du kjører flere mil daglig på dårlig vei der knastedekk er å foretrekke så kjøp mandige knaste dekk. Men som 98% av oss kjører vi mest på asfalt og da liker du bare å bruke masse penger på dekk og kort varighet på knaster. 

Men hva vet vel jeg, liker funksjon fremfor kulhet. Hadde XRV750 den er nå overtatt av sjølen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er ein del dekk i skjeringspunktet mellom knast og 100% landeveg.

Eg skal vere med på at ein sjeldan treng dei mest hårete utgåvene, men med ein slik sykkel vil det, for meg, iallfall, alltid friste med ein tur utanfor asfalt og grus når høvet byr seg, og då bør ein ha noko som får feste også på gras. 

Men då er der faktisk ein del å velje i. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...