Gå til innhold

LRF/NLRK swap-meet Oslo søndag 23. september kl 12-16


CaspianBlue

Anbefalte innlegg

  • Svar 294
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Noen som trenger deler til seriebiler, så har jeg sikkert en del jeg kan være av med :)

For eksempel svill og B-stolpe til 109 stasjonsvogn (god stand) bakkasse og tak til samme. Felger til tidlig serie 2 eller til serie 1, sandblåst og nylakkert med ekoxy, mv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TLT: Det er to skilnadar på sville og stolper til 109" og 110"; innfestinga av dørliste og plasseringa av mutteren til bilbeltet. Ingen av skilnadene har praktisk betydning, det har eg bevis for.

 

 

Forøvrig ser det ut til at Land-Rover-Låven dukker opp med godbiter frå ein støvete låve:

Eg gir bort nesten komplett innreiing til 110" femdørs og deler av innredning til 109"femdørs.

Så selger eg to sideveggar til 110" femdørs. Den venstre er litt skakk, men lar seg nok rette. Epsom Green

Defender frontplate selgast. Epsom Green

Mykje anna snacks som eg ikkje kommer på i farta, men som ligg i låvestøvet.

 

Selgast til høgastbydande, eller byttast i noe fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar med et utvalg seriebildeler, av de jeg ikke regner med å få bruk for selv.

 

B-stolper og kanal under dør, samt oppussede eldre seriebilfelger er nevnt tidligere. Frontplate og grill til serie 1 tar jeg i alle fall med. Bak-kasse til 109 stasjonsvogn kan jeg ta med. Hvis noen der ute har ønsker om deler så er det bare å gi beskjed, så skal jeg se hva jeg finner.

 

5 RRC Vouge felger, 3-eiket i alu, hvor 4 av dem er svært fine, tar jeg også med.

 

Salg eller bytte i noe jeg plutselig finner ut at jeg kan få bruk for :)

Endret av TLT
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyhet: Vi har ordnet aktiviteter for store og små, inkludert fantastiske premier. Ta med hele familien på treffet!

Det er også vaffel/kaffeservering samt middagsmuligheter i forbindelse med treffet

 

mvh Håvard, Andreas og Rolf i arrangementskomitéen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei God folkens,

 

Vi stiller på swap meet, men for dem som ønsker remaps / tuning har vi en liten begrensning denne helgen.

 

Grunnet ferie hus Bell Autos, for vi ikke tunet bil på selv Søndagen.

 

Jeg har arbeidet frem en løsning, hvor jeg leser av data på Søndag, og få data tilbake på mandag.

 

Jeg har avtalt med en kompetent person, som vil programmere bilen på mandag i Oslo.

 

Dette er desverre ikke det mest optimal, og jeg beklager dette, men Hr Bell har lagt sin ferie utenfør "show Season i UK" og det er konflikt med swap meet.

 

Dette er desvere det beste løsning jeg kan få til denne helgen.

 

Jeg håper at dere vil benytte seg av tilbudet.

 

------------------------------

 

 

Så på det gode nyheter, vi lansere GSM moduler til Disco3 /RRS FBHIC - Fuel burning heater intelligent controller (webasto) denne helgen.

 

Modulen lanseres første i norge, så vi kan pårøpe oss verdens lansering i Oslo.

 

Denne modulen er ikke tilgjennelig i UK enda.

 

Jeg kommer tilbake med info om dette på egnet tråd.

 

Glen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det får du egentlig vite i begynnelsen av kommende uke, da legger vi ut ny info./program. Men vi kan gjerne avsløre at det blir en aktivitet som passer for alle barn, quiz for voksne m.m. Vi lover utrolig kule premier fra både LR Experience, LR Norge, Motorpool, Famous Four m.fl. I tillegg blir det ballonger og premier fra Egon til barna, pluss et knallgodt tilbud hos Egon.

 

Husk også å ta med penger til NLRKs berømte vafler og kaffe, og til å handle i klubbshopen.

 

Vi håper dere gleder dere like mye som oss!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg kommer med en spesialbygget henger for Defender!

Snakker da om en Tredal T75BR som er bygget spesielt for LR Defender. (bygget av Tredal)

Hengeren har større hjul 175/70 R13 med 5,5" felg.

Høy bakkeklaring og sporvidde som passer perfekt bak Defender-

Totalvekt 750 kg nyttelast 575

Kassemål b134, l160, totallengde 3,14

 

Tar også med litt annet småtteri.

Atle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet er jo om det er volum, vekt, farge, verdi eller hva man skal beregne ut fra.

 

Men her bringes både Land Rover relaterte gjenstander og definitivt-ikke-Land-Rover-ting, samt utstyr som kan vurderes å være i grenseposisjoner - for hva skal man feks si om et kokeapparat som kan brukes både på Land ROver treff OG helt andre steder?

 

Dettte blir en kul greie med alt fra fine saker til loppis og skrot. Garantert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...