Gå til innhold

Herriot, aka Dyrlegen


arez

Anbefalte innlegg

4.3 tommers innebygget lcd skjerm i speilet. To kamerainnganger. Er vel egentlig ment for ryggekameraer osv, men det gikk greit å kjøre monitorbildet fra radioen der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Da har Herriot atter en gang vært på PKK. Byttet venstre hovedlampe og lot det stå til.

En toerfeil ble det denne gangen.

Dessverre av den kjipe sorten. Rust i begge kanaler, så da får jeg grunne litt på hva jeg skal gjøre. Selge som den står, eller reparere/bytte.

Innerskjermene trenger også litt flikking da det er noen høl i de også.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har arbeidet med å gjenopprette kanaler med mer begynt. 

Her er litt fra gårdagens bravader.

received_2086871061631007_zpsuezcuhgr.jp

 

received_218398505489632_zpsj2gih14w.jpe

 

received_666964477013780_zps0qfxx4dy.jpe

 

received_399150787278476_zpsf1jzbqmp.jpe

 

Dagens delmål er å sveise klart på innerkanalen og begynne knekking og tilpasning av ytre del på høyre side.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Herriot har vært ferdig sveist en god stund og har fått en liter med rustbeskyttelse i hver kanal. Nå er det bare å få time så jeg får den godkjent. Vanskelig å få tid nok nå når båndtvangen er opphevet og trening av Gordon Setteren Valborg har høy prioritet. :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Da var endelig Herriot klarert igjen. Kjøyreløyve innvilget til 30.6.2020. :D

 

P_20180917_160040_zpspga6xv6a.jpg

 

P_20180917_160030_zps2ddkqxcz.jpg

 

Og blir vurdert solgt som den står til 25000,- (med tungt hjerte)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, arez skrev:

Takker. Herriot er en bil som jeg er glad i. ØKH er ikke fullt like glad i ham. ;)

 

 

Hehe, kan se den, har en ØKH hjemme som ikke er fult så happy for Siggen med Patrol-havari på vei hjem fra påske ferie frist i minne. 

Må stadig overbevise om at; jada, vi kommer frem i dag også, eller om når hun hører en ukjent lyd ... " jada - den lyden er normal"... 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SiggenRRC skrev:

 

Hehe, kan se den, har en ØKH hjemme som ikke er fult så happy for Siggen med Patrol-havari på vei hjem fra påske ferie frist i minne. 

Må stadig overbevise om at; jada, vi kommer frem i dag også, eller om når hun hører en ukjent lyd ... " jada - den lyden er normal"... 

 

 

 

Hun påstår at hun har fått rekkeviddeangst når hun kjører LR. Skjønner ikke hvorfor. Vi har ikke en eneste gang ikke tatt oss hjem. Vi har stått på rare steder og gjort rare reparasjoner, men hjem kommer vi før eller siden. Som oftest siden. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

I går kveld rullet Herriot ut fra tunet i en annen manns eie. Vemodig, men jeg håper ny eier får glede av ham og at Manuell Desperados kan lindre savnet mitt litt. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...