Gå til innhold

1977 RRC selges


Lorden

Anbefalte innlegg

En godbit er tilsalgs..

 

Grunnet omprioriteringer selges Rabbit med tungt hjerte.

 

1977 mod Range Rover 3,5 v8.

 

Prosjekttråd fra tidligere eier: http://www.lrforum.c...it&fromsearch=1

 

Flere bilder kommer i slutten av uka.

 

Å sette pris er ikke enkelt på denne. Jeg har en ide om hvor mye jeg vil ha, kom gjerne med bud.

Endret av Lorden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg vet ikke hvor vanskelig det er å få ordnet det med henger, skal jeg vere ærlig var jeg faktisk ikke klar over det heller.. blush Karnsje noen av de "voksne" her inne kunne svare på det.

 

Så sant Terje, jeg burde beholde bilen, men total mangel på tid, gjør at noen andre burde få sjansen til å eie denne. Bilen er så bra at den burde blitt brukt mye mer enn den blir nå. Tok den på langtur i dag, og jeg må inrømme at det var en sann fryd. :)

 

Når det gjelder rust, er denne ekstremt bra. Totalrestaurert for endel år tilbake. Ved seriøs interesse, kan flere bilder og pdf fil sendes på mail.

Endret av Lorden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du følger opp med bare venstre side bilder du også :P ....hadde vært kjekt med et eller to bilder av høyre side også :)

 

..... Ved seriøs interesse, kan flere bilder og pdf fil sendes på mail....

 

Burde vel vere dekkende nok...

 

Du har fremdeles sjansen Roar... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

hepp, hepp :) tar meg selv i å allerede tråle de engelske delebutikkene etter godis til denne! Fikk heldigvis omplassert seriebilen til en kollega av meg, slik at jeg evnt kan presse han til å selge tilbake til meg om det kniper med kjærlighetssorgen! Nå er det vel bare å tromme med fingertuppene til Gunnar (grei som han er..) kommer kjørende inn til Oslo me`n! Hærlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...