Gå til innhold

Defender Jomfru


Shivannah

Anbefalte innlegg

  • Svar 456
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Mye kjekkere og drikke kaffe med to flotte jomfruer i ''fjellheimen'' enn og sparke i gamle land rover deler sammen med Harald..... :D :D :lol:

 

Nå måkke du gjøre oss upopulære her County :unsure: jomfruer over LR deler ? Er ikke det blasfemi i deres kretser? Hehe

Men de var kjempekjekt og vi fikk jo ikke spist opp all kaken så dere MÅ komme tilbake! Harald kan bli med vel? Plass til mange her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det fler bikkjer om beinet.

Les: Fler som vil ha den LRen du ville kjøpe.....

Men absolutt positivt med kvinnelige innslag,men

vi må jo oppføre oss relativt dannet da,eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En forumist ringte meg å ville ha råd ang. kjøp av Defender. Svaret jeg ga kan jeg jo også formidle her selv om det for noen kan virke litt sårende og lite entusiastisk i forhold til Skriften..

I dag, i 2012 ser vi stadig flere l.r. modeller som er like praktiske og prismessig lik vår kjære, staute Defender. Så jeg sier i beste mening at man bør kikke på alternativet brukt Discovery 4 i den sammenhengen.

Du får en sterk bil med praktisk innredning på høyde med Defender. Du får en bil som for bankens lånekalkulator gir omtrent den samme låneavtalen som en nyere brukt Defender, og du får nesten samme entusiastfeelingen som i en traust Defender. Og ikke å glemme komforten da.. Mytene om disco 4'es alle problemer kan du også glemme. De er like usanne som at sola står opp i vest. Men, valget et selvfølgelig ditt..

Endret av terratracker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gudskjelov.

Men snart kan vi ikke velge når det er snakk om ny bil.

Gakk nå ut og stell med bilen som om det skulle vært .......,SWIMBO?

Endret av gautes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Setter pris på svaret ditt Terratracker ! Men for meg som aldri har vært borti LR i det hele tatt (bortsett fra å sikle etter de langs veien) så handler det ikke om at det er praktisk eller om prisen.

Det er bilen. Discovery er ikke Defender. Så enkelt og banalt som det kan høres ut. Hvis jeg først skal gjøre dette, så skal det jammen bli Defender, ellers kan jeg bare kjøpe en eller annen SUV som tar meg fra A til B. Det blir Defender eller ingen LR i det hele tatt. Ja, jeg kan være sta. ;-) Og så kan det jo tenkes at jeg blir mindre kjepphøy etterhvert som jeg kommer mer inn i denne LR verden..hehe... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pokker er det ikke noen jenter her oppe i nord/midt Norge som kan finne intressen for Land Rover :D

 

De er der nok, du må bare legge merke til hvem som nesten får whiplash når du kjører forbi ^_^ så hyler du inn bremsene og spør eplekjekt om de vil sitte på, og er du like sjarmerende som gutta i vest er det ikke noe problem, ny entusiast er født :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

De er der nok, du må bare legge merke til hvem som nesten får whiplash når du kjører forbi ^_^ så hyler du inn bremsene og spør eplekjekt om de vil sitte på, og er du like sjarmerende som gutta i vest er det ikke noe problem, ny entusiast er født :)

 

Ååååå ja vi er sjarmerende her oppe i nord. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har da jenter som har interesse for Lr oppe i nord da :)

Men de er knappest jomfruer da...... :lol::lol::lol:

Kan på nåværende tidspunkt se ut som om vi klarer å stille med eget jenteteam til JAC om halvannen uke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tør nesten ikke kritisere defenderen min for folk her er veldig følsom inklusiv meg.. men du får aldri fred med en defender blush . Skulle bare fikse dørløsen og se hva jeg fant ut... I say no more. ;):o Rustormen er på plass.

Rust er det i alle biler, men mindre i defender. Alle biler som blir brukt må skrues litt på, jeg har skrudd en del på min, men jeg har kjørt mye også, 1987mod 110, vært flere ganger nordpå (fra Sandefjord), akkurat kommet hjem fra Italia, problemfritt og gøy, ungene elsker bilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik jeg ser det avhenger mye av min potensielle fremtid sammen med en Defender om jeg klarer å lære meg nok til å holde bilen noenlunde selv uten for mange besøk til verksted.

Jeg er lærevillig nok, men det betyr jo ikke dermed at jeg er et naturtalent. Men har blitt tilbudt å læremekke litt, og en slik mulighet kan man jo ikke si nei til :)

Håper du er en tålmodig mann County :blink: Når kommer dere på kaffe igjen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...