Gå til innhold

Defender Jomfru


Shivannah

Anbefalte innlegg

Første du bør gjøre er å møte opp på klubben sine treff.

Der treffer du noen som kan gi deg tips og råd.

Du får se hva andre har gjort med sine biler.

Lære nyttige steder å lete etter prutnings argumenter osv.

 

Her er informasjon om sted og tid for avd Hordaland. ;):)

 

Du MÅ ikke komme i LR produkt.

Menneskebiler godtas. Under tvil :lol: :lol:

Endret av Jarle F
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 456
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Mener du det County?? Gjerne !!!! Du får melde meg i innboksen med kontakt detaljer, så kan vi snakkes :) :) :)

County mener allt han sier :) han har gledet seg lenge til den rette tråden skulle komme slik at han endelig fikk muligheten til å legge ut bilde av "toppløs i toppløs 90" legger da disse bildene ut etter høyt ønske fra County :D:lol::D

DSC01756.JPG

DSC01757.JPG

DSC01759.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første du bør gjøre er å møte opp på klubben sine treff. Der treffer du noen som kan gi deg tips og råd. Du får se hva andre har gjort med sine biler. Lære nyttige steder å lete etter prutnings argumenter osv. Her er informasjon om sted og tid for avd Hordaland. ;):) Du Må ikke komme i LR produkt. Menneskebiler godtas. Under tvil :lol: :lol:

 

Tusen takk Jarle ! Skal se om jeg tør tutle meg ut en dag i min Liana blush Er de andre kvinns i dette miløet eller blir jeg eneste loddet på vekten??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten står det jo en 1985 mod 11o med 200tdi til salgs på finn... Hvis rammen er ok har du en grei bil der.. Ikke Defender men med det gamle karrosseriet som ikke eirer vekk, pluss at du kan gjøre alt med bilen selv.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at fruen kaster seg over deg ved første høve og "truer" deg ut i naturen.

Hun er alltid klar for mer kvinns bak LRrattet i buskene.

 

Vel nå skal det vel kanskje sies at offroad er ikke det jeg først og fremst har tenkt å drive med, for jeg er nemlig ikke SÅ tøff !! Asfalt og grus får holde i første omgang... :) men kjekt at det er kvinns her også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lett og bli hektet på litt kjøring i skog og mark.... B) hadde jo offroadbil, men etter jeg kjøpte 90'' er det den som er blitt brukt til alt.. Cab, offroad, tur, hverdags osv... :D Forresten kan kvinns bli rimelig tøff i tryne i skauen og....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen Shivannah :D :D :D .Artig at d blir flere jenter :D Smart av deg å bruke forumet og klubbfolket til å kjøpe den rette bilen. Det benyttet jeg meg av også. Denne gjengen er bare toppers. :P

Jeg kjøpte Defender :wub: for 4 år siden og har ikke angra et eneste øyeblikk, tok meg 5 minuts prøvekjøring før avgjørelsen var tatt.

Innimellom får jeg litt hetta når feil oppstår :o , men har alltid fått hjelp fra forumet :D

Offroad er utrolig artig B) og du trenger ikke være tøffing for å tørre d. Mange flinke folk som kan veilede og lose deg gjennom skauen :D

Dette miljøet er veldig sosialt og trivelig, du er hjertelig velkommen med barn og hunder :D

Lykke til med bilkjøpet og ser frem til å se deg på landstreff i Trondheim 2013 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder fra første Landrover/kaffe treff med (jomfru)frøknene (det viste seg å være to) på Bontveit, mulig det blir noen reaksjoner siden det var kaffetreff i klubblokalet til avd Hordaland samtidig :huh: men rekrutering av evt nye medlemmer er vel en grei unnskyldning :D. County, Doffen, Kira og jeg tok turen til Bontveit med kake og boller og godt humør.

Takk for laget jenter, det var riktig hyggelig :) og håper ikke to LR gubber og to bikkje beist skremte dere for mye på kaffe selskapet :P takk for kaffe og nystekte vafler.

 

DSC01957.JPG

DSC01958.JPG

DSC01959.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shivannah lager god kaffe... :) Og tenker hun kommer til og bli like redd for styrestagene sine når hun får seg 110'' som du er Anne... ha ha :D :D :D

Herlig at damen blir godt mottatt :D Nå må vi hjelpe henne med å kjøpe en fin bil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var knakende kjekt gutter, og alle andre i miljøet i Bergen må bare tilgi de for å ikke stille på treff ikveld, høyført rekrutering på gang og vi er nok bitt begge nå tenker jeg, så da blir det to kvinns til i miljøet :) Og her er plass til flere LR på tunet om kaffetørsten blir påtrengende! Anne, jeg håper å treffe deg i Trondheim 2013 :) Takk for fantastisk mottakelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott dere koste dere :) "Karene"er tilgitt for å ikke at de stilte på Klubbtreffet,de var jo ute på "oppdrag "på vegne av Klubben :D Velkommen skal dere være begge to til resten av "gjengen" :) Blir kjekt å treffe dere,kanskje dere heenger dere med til Aurlandtreffet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...