Gå til innhold

Zargeskasser, store.


Bamse_bra

Anbefalte innlegg

Er det mulig å ordene med henting feks i Hokksund for oss som har 2,5 timer en vei til Hønefoss?

 

Jeg kjører fra Bø i Telemark..

 

Hei

 

Jeg har ikke mulighet til å kjøre rundt å møte folk. Det er ikke mange kronene jeg får for dette, så skulle jeg kjørt rundt og møtt folk ville jeg nok ha lagt på minst 100 kr pr kasse for å gidde det. Dette gjør jeg for gi LR folket billige kasser og hjelper med å tømme et lager.

 

Når det er sagt så skal RR-Martinsen hente kasser her på mandag. Han hører hjemme i Kongsberg, så han kan muligens ta med kasser og mellomlagre, hør med han.

 

mvh

 

Vebjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Jeg skal hente kasser i morgen, men jeg har desverre veldig dårlig plass, da jeg reiser direkte videre til vestlandet. Jeg kan derimot ta turen til hønefoss igjen på torsdag med henger om det er flere som trenger å få hentet kasser, har også mulighet for å mellomlagre hos meg på kongsberg. Forutsetter at det er litt mer enn en kasse på en måte, blir jo litt jobb.

Endret av RR-Martinsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper gjerne 4 stk, type 50x60x80, og vil gjerne ha hjulbrett også.

 

Har du plass til to til (om det er flere igjen) på hjemveien Tor? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg vi sier stopp for denne gang, så langt er det kommet bestilling på 52 små og 19 store kasser. Dette er garantert mere enn det jeg får tak i. Skal opp å sjekke hvor mye det er av hver nå etter på så kommer svar på ønskene i løpet av formiddagen. Fikk beskjed om at det var ca 50 totalt, så noen blir nok desverre skuffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg 8-10 stk av de små igjen, det hadde kommet noen flere i retur på lageret enn det han viste om på fredag. De store er det desverre 4-5 for lite av. Jeg sender ut PM er med kontonummer og hvor mange kasser av hver type man har fått.

 

De store kassene er 80x120x50, altså litt større enn det jeg hadde fått beskjed om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker på om jeg er på lista over de som får kjøpt..?

Jeg står notert med 4 stk tidligere, men...;

Hva skal du ha fr de 6 som er igjen...? OM DE FORTSATT ER TIL SALGS.

Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har bestilt en liten kasse, er det noen som skal hente som skal nedover til vestfold området med slike kasser som kunne tatt med seg min mot ett lite honorar i form av feks rødt eller hvitt fludium??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært å hentet min lille ladning. Møtte "Zarges-toget" som var på vei sørover....

Takker for hyggelig handel og strålende service hos Vebjørn og Vegard.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for handel, hyggelig overtakelse og god service fra hele familien :)

Zarges toget har nå ankommet Kristiansand, og videre distribusjon vil foregå utpå dagen i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det. 21 kasser + 4 dekk fra Hokksund, og så ble 2 kasser skiftet ut med en RRC dør i Telemarkstraktene :)

Turen gikk veldig greit, og nå er det meste fordelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...