Gå til innhold

Zargeskasser, store.


Bamse_bra

Anbefalte innlegg

Fra samme leverandør som solgte Arca kassene har jeg fått tilbud om ca 50 Zargeskasser. Det er to typer.

 

En var ca 50x60x80, den andre var 60x50x120 cm.

 

Stort sett følger det med hjulbrett til kassene, i hverfall hvis man tar mer enn 1 kasse.

 

gallery_472_391_608702.jpg

 

gallery_472_391_290989.jpg

 

gallery_472_391_110485.jpg

 

Pris ca 350-400 kr stykke.

 

Må ha svar innen mandag, da lageret skal være tømt i løpet av neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Jeg er alt for billig på ting jeg videreselger skjønner jeg:)

 

26 kasser på under 3 timer.......

 

Det er flere igjen, litt usikker på antallet av de forskjellige, men skal få sjekket det på mandag morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 av hver størrelse er ønsket pluss et hjulbrett eller to.

Kan forøvrig ta med stor henger og ta med nedover endel kasser til Oslo og Spydeberg hvis ønskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar gjerne 3 stk 120, og 3 stk 80. Gjerne med hjulbrett.

 

TLT henter dem, sannsynligvis på tirsdag.

 

Endret av linge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det igjen en kasse i 120x60x50 så tar jeg en av den. Trenger du hjelp med frakt av kasser på ettermiddagen så holder jeg til i Hønefoss og kjører for tiden rundt i en grønn M6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sender kontonummer når jeg vet hva jeg får av kasser og hvem som da får ønskene oppfylt.

 

Er det igjen en kasse i 120x60x50 så tar jeg en av den. Trenger du hjelp med frakt av kasser på ettermiddagen så holder jeg til i Hønefoss og kjører for tiden rundt i en grønn M6

 

Notert, transporten må hovedsaklig foregå på dagtid, men hvis du har mulighet for noe mellomlagring kan det være av interesse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...