Gå til innhold

Hva har du gjort i dag med Land Roveren din?


jebba

Anbefalte innlegg

Jag fick ett sånt orangegult blixtvarningsljus av gummiverkstan bredvid min firma, så jag har gjort ett fäste till takgrinda. Nu sitter det på plats med provisorisk kabel så jag kan gå ut när det blir mörkt och skrämma grannarna...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orange lamper skremmer da ingen.

Blinker det blått derimot tømmes enkelte steder fort for folk.

Ikke nødvendigvis via utgangsdøren heller.

 

En av naboene i Oslo hadde hjemme-alene-fest som utartet.

Det holdt med litt blafring i mørket før det ble rask tømming av huset.

Var virkelig gøy å se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikset OBD2-porten på P38. Noen hadde vært der og skiftet den, og greid å kable opp den nye speilvendt, så min nyinnkjøpte Nanocom Evo ikke virket. Tok litt tid å skjønne det, siden EAS Kicker som fulgte med bilen faktisk fungerte. Det viste seg at luringen hadde patchet om kabelen på den også, så da ble det enda litt jobb å gjøre. Nå virker både Nanocom og Kicker, så sistnevnte skal få ligge i hanskerommet bare for sikkerhets skyld. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Har du bilder a? :)

har bare dårlig mobilbilde, som jeg ikke fikk til og sende til e-mail, for deretter overføre til photobucket, for deretter legge ut her.......puhh, ikke så god med dette datastyret. Skal skjerpe meg, og ta med kameraet en kveld.:-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytta topplokkpakning, bytta en slange på kjølinga som var litt sprukken, skiftet et speil, smurte opp dørhengsler, sjekket olje på gir/transfer/overdrive kassene på seriebilen. Ble litt "satt ut" på sistnevnte, alle hadde riktig nivå selv etter noen mnd uten sjekk :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har bare dårlig mobilbilde, som jeg ikke fikk til og sende til e-mail, for deretter overføre til photobucket, for deretter legge ut her.......puhh, ikke så god med dette datastyret. Skal skjerpe meg, og ta med kameraet en kveld.:-)

 

Alt er ikke lett. Det høres meget bra ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte slå av vifte på vei til jobb idag.

 

Hørt en ny lydd i bilen noen som jeg har aldri hørt før,

 

..

...

....

Det var en V8 D2 Auto som kjørte foran meg, hærlig lydd....

 

Snakket med eieren etterpå, han hadde kjørt bilen hjem fra midøsten for noen år siden..

 

Denne kunne jeg tenkte meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk gjort litt mer med seribil prosjektet.

med_gallery_83_61_59997.jpg

med_gallery_83_61_898477.jpg

Startet med å montere lamper foran.

 

med_gallery_83_61_409246.jpg

Koblet sammen det elektriske på motoren og festet kabler og slanger. bestilte nytt el-anlegg fra Autosparks til S2a.

 

med_gallery_83_61_255118.jpg

Festet på ene skjermen og festet speil.

 

med_gallery_83_61_375758.jpg

Koblet opp det elektriske, brukte riktige koblinger kjøpt hos Autosparks i UK.

 

med_gallery_83_61_315171.jpg

Fikk tilslutt montert høyre frontlykt også, trengte endel modifisering for å kunne fungere riktig.

Endret av OJG
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok ut igjen 110'ern av garasjen. Nytt ekstra varmeapparat under baksetet montert, smørt opp mellomakseler, satt inn en sub (også den under baksetet) + en del annet smådill/kosearbeid.

 

Herlig #1: å skru bil i egen, oppvarmet garasje

Herlig #2: å kjøre seriebil mens 110'ern står inne

 

Testkjørte varmeapparat bare opp og ned til barnehagen i dag. Blir spennende med skikkelig testtur på vinterferie i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...